viernes, 11 de octubre de 2019

Dragón #Inktober 12

Quan m’enteré de que George R.R. Martin vendría t’o Salón d’o Comic de Barcelona, quasi me caigo de l’espanto. Yera la fan mas feliz d’o mundo. De camín ubrié la web de FICOMIC y me merqué la entrada. De vez, buscaba bell viache en tren que me permitise arribar-ie quantas horas antes por si bi heba bell problema. George R.R. Martin. ¿Tos esmachinatz? A la fin veyería a lo mio escritor favorito. L’autor de Canción de chelo y fuego. Lo tendría a tocar. Me podría firmar bell libro. Talment le podese fer plegar lo mio fanfic. Y prou que sí, le podría contar la mía teoría sobre la fin d’a saga. Como siempre, ell ni confirmaría ni desmentiría cosa, pero por lo suyo cenyo podría endevinar si heba acertau u no pas. ¡Conferencias d’ell, n’he vistas tantas! Quasi podría decir-te lo que ye pensando en cenar.

Ixe día me metié una camiseta de tirants, pa que quedase bien vistero lo tatuache que levo en lo huembro con lo sinyal d’a casa Targaryen. En una bolsa portiaba un d’os libros, lo mío fanfic, cinco boligrafos diferents por si no en teneba y un quadernet con las preguntas que quereba fer-le, en orden de prioridat por si no me’n deixaban fer guaires. Entró en la sala. ¡Qué cara mas simpatica teneba! "Thank you, thank you" repetiba entre que caminaba ent’o suyo posiento. Lo chefe de comunicación, cuento que ixe sería lo suyo cargo, nos recontó las normas. George charraría bells vinte minutos sobre los suyos futuros prochectos. Dimpués s’ubriría un chicot debat con un critico de televisión que heba designau FICOMIC y en acabar tendríanos la oportunidat de fer-le cinco preguntas. Nomás cinco preguntas. No firmaría libros, no replegaría fanfics, no se faría fotos. Nomás cinco preguntas.

Adios libro, adiós fanfic, adios los cinco boligrafos diferents. A fe que ixo estió una decisión d’os mainates de HBO. ¡Carnuces! No me quedaba que aconhortar-me con la pregunta. Con poder confirmar la mía teoría. Con que sabese que ixa choven en Barcelona yera la sola que heba endevinau la fin real. Mentalment fue repasando la prenuncia en anglés d’a pregunta. No quereba que me creyese una cazurra. Heba asistiu a bellas clases extra ixe mes pa amillorar la suya luenga. Lo critico de televisión acabó de preguntar fateras y nos tocó a lo publico. Devanté la man que quasi me feba mal lo brazo. Una, dos, tres, quatre preguntas. Y yo seguiba aguardando. Quereba que lo didos me creixesen. Me pingaba en lo posiento prebando de que se me veyese millor.

Lo chefe de comunicación me sinyaló. Baixé lo brazo. M’aclarié la gola y me diposé a charrar. Yera arribau lo mio momento. La gran pregunta. La mía teoría se pronunciaría en voz alta a la fin. “Perdone, yo querría saber…” empecipió a decir ixe inutil a lo mio canto. Me quedé chelada. ¡Me heban sinyalau a yo! Y ixe ababol seguiba charrando. “opino que Tyrion ye lo millor personache d’a serie y…”. ¿De verdat? ¿Se me colaba pa preguntar sobre la serie? Me feba cruces. Me miré ent’a mesa. A lo chefe de comunicación, a lo critico de televisión, a lo presentador, pero sobre tot, a George, les teneba igual que preguntase uno que atro. Totz feban cara de querer rematar antes con antes. Acabó la suya pregunta. Risas entre lo publico. Heba feito una chanza sobre putas y los caminants blancos. Tot muit orichinal. Unatro que por haber-se visto una serie quan ya heba esdeveniu mainstream se creyeba friki.

Thanks everybody. Hope to see you back next year!”. Saliemos d’a sala. Iba dezaga de “preguntitas”, como le acababa de baltizar. Fué ta la paradeta de DC Comics y mercó un d’os tebeos que yeran fendo-ne cinta en ixas envueltas. Una hora dimpués saliba d’a nau de FICOMIC. Caminó por carreras principals, bien iluminadas, dica ixa carrerota fosca y vueda. Astí sentiría la furia d’o dragón. La rasmia d’una autentica Targaryen. No quedó bien. No soi argüellosa. Pero tampoco no m’avergüenyo. Si hesetz sentiu la fatera que preguntó, vusatros hesetz feito lo mesmo. ¡Cal estar conscient d’a importancia d’as cosas!


Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019. 

No hay comentarios: