jueves, 24 de octubre de 2019

Mariau #Inktober 24

Heba d’entregar lo texto antes d’as meyanueit y no conseguiba escribir cosa con sentiu. S’heba estau a-saber-lo tiempo debant d’a pantalla, picando frases a l’arreu, pero no bi heba manera de elaborar una narrativa d’a calidat que aprecisaba. L’escamallo debió empecipiar a pasar-le factura. Las letras se feban borrosas sobre ixe fundo blanco. Escoscó los cristals d’as lunetas, sin solución. Agrandió lo tipo de letra. Mesmo nulo resultau. S’acercó t’a pantalla y pareixeba que las parolas fuyisen d’ell. Prencipió a mariar-se, sintió vertigo y cayió adintro de l’ordinador.

Arredol d’ell yera lo suyo texto. Toda ixa furrufalla de letras que no adubiban a prener sentiu. Se puyó en una T mayuscla dende a on que podeba columbrar totz los parrafos. Ixo yera una selva de silabas que medraban a la guingorria. Barruntaba que los textos bien escritos se pareixerían mas a ixos bosques de repoblación a on que totz los arbols van ordenadetz en ringleras, como soldaus formando en tiempo de paz.

La T, de rapiconté, se fació minuscla fendo-le cayer de nuevas. D’a talapizada se levó por debant toda la parola que, como en un efecto dominó, empecipió a espaldar letras, sinyals de punctuación y mesmo bell accento diacritico. Ell fuyiba d’a esferra que pasaba arredol. Esquivando vocals, blincando por dencima d’as consonants y aproveitando cada forau que las concieteras formas d’as letras humanas le deixaban. Quan tot l’estrapalucio se calmó decidió que puyar t’o palo d’o meyo d’una E sería talment mas seguro. No teneba tanta perspectiva como antes, pero yera prou pa veyer-lo tot.

Lo texto resultau de tot lo chandrío que heba formau teneba sentiu de tot. Yera, probablement, un d’os millors que nunca hese escrito. A fe que la revista sería contenta y que, d’ixe treballo, en saldría quantos mas. Paró cuenta de que teneba razón en lo suyo barrunto, y que cada letra, silaba y parola yera a on que caleba, con un orden preciso.

Dende ixa E, posau veyendo la suya involuntaria obra, sintió un estirón enta difuera. Lo suyo corpichón dichitalizau tornaba a fer-se carne. Yera unatra vegada en la silla, con la pantalla a l’endrecho. I veyeba perfectament. Pretó Ctrl+S y anotó una mas en la cuenta d’a suya musa a qui tantas le’n debeba ya.

Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019.

No hay comentarios: