sábado, 5 de octubre de 2019

Construyir #Inktober 5

De mentiras, en la suya breu carrera politica, ya n’heba construyiu a boticiegas. Beluna, con fundos alazetz de formigón. Sin un solo pilar que se podese burniar y fer-la cayer. D’atras con menos fortuna, bastidas sobre vigas d’acero, pero con febles muros que podeban espaldar-se en qualsiquier momento. Tamién n’i heba de coyunturals, como los barracons a on que siempre cal acullir a bell ciento de crios en l’encomience d’o curso escolar. U la casa d’o primer tocinet d’o cuento. Serviban basicament pa que l’obchectivo d’a mentira se la mirase entre que se’n feba unatra de millor calidat.

Ista zaguer yera la mas zaborrera. Feita con quatre informes falsos d’un d’os policias a sueldo d’o partiu. Sisquiera los suyos medios de comunicación le heban dau masa treslada dica que achustó los bots que caleba pa fer-lo trending topic. La suya construcción yera pura palla, habendo de fer-le nyapas terne que terne, prebando de que se tenese prou pa arribar a la siguient hora de vida. Las mentiras duran lo que la chent las creye. Nomás aprecisaba que lo suyo rival politico la prenese como verdat un poco mas.

“Te habré de responder en la tribuna. No nos vaga de fer-lo antes” le heba dito dimpués d’a reunión de zaguer hora. Si admitiba lo suyo prochecto estrela, seguiría estando lider d’o partiu, podría fer a la fin la porgadura que tanto le caleba y tirar enta debant con lo suyo equipo y ideyas. En caso contrario, tornarían a qüestionar-le, probablement se descubriría la mentira y lo progau sería ell. Un puesto en lo senau u en l’europarlamento no ye mala chubilación, pero quereba seguir en primer ringlera. Astí a on que la politica cambea la vida de millons de ciudadanos. Astí a on que las victorias, en son de verdat.

“Sí, admitimos lo prochecto suyo”. Las parolas sonoron por la megafonía d’o parlamento. Arriboron a los suyos oyius con un inexistent fundo d’a mosica barroca que tanto goyo le feba. Acababa de ganar. Ganaba lo control d’o partiu. Ganaba una futura presidencia d’o gubierno que a fe que bell día conseguiría. Y sobre tot, ganaba tiempo pa construyir una ripa de nuevas mentiras que emparasen la que le heba levau dica ixa victoria.


Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019. 

No hay comentarios: