miércoles, 23 de octubre de 2019

Antigo #Inktober 23

Quan la guardia civil arribó a lo puesto a on que troboron a Chusé, la parella armada fació uellos. Sobre una gran basa de sangre y con un clau en la garra chaceba lo suyo cuerpo. L’heba trobau un vecín en salir de maitinada a fer las fayenas d’a demba suya. L’alcalde a escape se i acercó y avisó pa que suspendesen las fiestas y totz los actos que quedaban. Causa d’a muerte: desangramiento.

Ixa tarde, en lo pipete d’os zagals, los achents charroron con toda la chovenalla, que en ixe lugarón no yeran guaires. Totz recontaban alto u baixo lo mesmo. A pesar d’a gran diferencia d’edat, Chusé se les chuntaba bien a sobén. No quereba quedar-se antigo. Siempre prebaba de chupir-se de todas las modas y l’actualidat mosical. Se vestiba como la mozardalla, yera en totz los retz socials y, encara que no yera la penya suya, i pasaba firme rato. Muito mas que con la chent d’a suya edat.

A los chovens ixo les feba a-saber-la gracia y lo troleyaban de cutio. S’inventaban parolas de moda pa que las decise nomás ell, y por cada vegada que lo feba se’n esmelicaban. Le serviban cubatas feitos de combinacions imbebibles que se pretaba con un riso en la cara creyendo que yera lo mas en tal u qual discoteca. Nunca no dubdaba d’o que le deciban, asinas que las mentiras fueron creixendo. Cada día de fiestas le’n soltaban una mas gran. Agora totz se repenediban d’haber puyau tanto lo nivel. ¿Pero qui iba a pensar que lo faría?

En lo mobil suyo, que amaneixió a pocos metros d’o calavre a l’atro día, vidoron parte d’os suyos zaguers momentos. Mirando-se ent’a camara, con una zorrera important, farfallaba “iste ye lo mío Nail Challenge” y amostraba la pistola de claus. “Voi a clavar-me-lo en la garra, y ya sabetz que todas las perras d’a monetización d’o video irán pa la luita contra la deforestación. No ixuplidetz dar-le a la tringola y conducitz-tos a la mía canal. Creigo que va a fer-me mal, pero vale la pena. ¡Va por vusatros, seguidors! Y le’n dedico a los míos companyers d’a penya Marrulleros”. Lo mobil debió cayer-se-le porque dende lo soniu d’o clau no se veyeba que lo fosco ciel de luna perdida, pero se siguioron sentindo los suyos chilos y ploros por bell rato mas.

Chusé estió lo primer d’o lugar en tener una entrada propia en la Wikipedia, en estar la primer victima d’o Nail Challenge. A la semana d’a suya muerte, lo video s’heba viralizau y los hespitals se plenoron de chent con claus en las garras y una mica mas de suerte, u puntería, que no ell. Los fosals, d’a resta.


Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019.

No hay comentarios: