Ta la Expo ibanos a tener a millor programazión cultural d’a historia de Zaragoza y patatín patatán... Ixo nos eban dito y, mozet, a la fin s’ha quedau en unos Pilars un poquet largos. Que Interpeñas ha teniu años con millors cartels...
Prenzipiemos con os puestos. L’anfiteyatro 43. Que ya les bale baltizar un anfiteyatro que emos bosau toz con o nombre d’un licor, que antimás sabe a diabetes... Guarda si amenista Zaragoza de puestos an que fer conziertos y, ban y fan isto. Que ye bien, l’anfiteyatro, pero no ye lo que amenistaba Zaragoza. I cullen bellas 6000 personas, asinas que por capazidat ya tenebanos a Multiusos. No bi ha escusaus y antimás ye masiau amán d’o río. Tanto que me pienso que no tardaremos ni un año en beyer-lo baxo l’augua. Aplausos t’os saputos!!! Lo bueno: que ye a l’aire libre, pero ta ixo tamién tenebanos – en pasau – o “Rincón de Goya”.
La resta de puestos son más pensaus ta que os biellos i esbasten una oreta, que ta fer-ie conziertos. An que as sillas no i son, ascape en trayen ta que puedan posar-se-ie. Rai si lo conzierto ye... quemisió... de Lurte, por exemplo. Que bier un conzierto de Lurte posau abría d’estar delito.
Dentrando en a programazión, un, que le fa goyo cuasi toda mena de mosica, se pensaba en primeras que no iba a adubir a bier toz os conziertos que s’iban a fer. Dentro toz os maitins por a puerta de l’Ebro y un amable boluntario me da un pasquin con a programazión d’o diya –muito ecolochico tamién- y... a más gran parti d’os diyas no i trobo cosa que sisquiá m’agane d’ir-ie. Fueras de bella poqueta cosa, bi ha bel conzierto bueno en o pabellón de Zaragoza, pero ixos leban unatra programazión que no aparix en o programa que esparden de maitins, asinas que cal endebinar-lo, u leyer la men a Belloch u bes-te-ne tu a saber. En l’anfiteyatro 43, mesmo bi ha diyas que i meten un punchadiscos y a cascar-la. Antis que folk, lo que calga. Mesmo achustan a Mari Cruz.
De grans actuazions, no bi’n ha abiu tantas. A la fin, o malastrazas de Bob Dylan, que benió sin o Papa, la Gloria Stefan, que mira-te que sería bien en casa suya en Miami, y Bunbury, que en Zaragoza creigo que ba a estar a primer begada que toque, no?. Resumen: “flojico, muy flojico”. Y a cultura aragonesa, amagada de tot, que cuan bi’n ha bien poco que lo dizen. A lo menos, como as donzainas, gaitas y tabals fan firme estrapaluzio se sienten por meya Expo.
Prou que como yo no soi ni moderno ni cosmopolita, puestar que tot isto sia porque me preta la boina. Continará... u no, que maitín torno t'o treballo...