lunes, 15 de abril de 2019

Premios d'a mosica aragonesa 2019. Tierra de barrenaus 5x09

Con tres vegadas que se faiga una cosa, ya se torna tradición, asinas que l'especial Tierra de barrenaus radio sobre los premios d'a mosica aragonesa ya ye tot un clasico, igual como la Ofrenda de Pilars u las escisions de Podemos. Iste anyo se feba la vintena edición d'istos galardons que centran por bells diyas la información mosical d'o país, asinas que ye un buen momento pa tornar a felicitar a Aragón musical por organizar-los y por conseguir fer mas vistera la nuestra mosica.



Iste anyo tornemos a estar-ie toda la plantilla. Ruben, Dabi, Tamara y yo comentamos en un programa de mas de dos horas tot lo que viyemos en la gala celebrada lo pasau 2 d'abril en lo Teatro Principal. No busques analisi rigurosa ni comentarios saputaces sobre tot lo que i pasó porque no lo trobarás. Pero reflexions sobre la scena mosical aragonesa, la gala y sobre tot, muitas risas, en tendrás a brozuecos. 

Una gala que empecipió y acabó en aragonés, luenga que tenió a-saber-la presencia. Dende la versión de Soniando que cantó Sergio Sanz dica l'actuación de Nuei, colla que se levó lo premio a la millor canción en luenga autoctona (sic) por lo suyo tema "Mil parolas". Entre las millors novedatz, lo nuevo duo de presentadoras que sustituyioron a Starkytch pinchadiscos, qui s'heban encargau de guiar la nueit en las zaguers edicions. 

Si quiers saber qui ganó cadaún d'os premios, puetz consultar-lo en la suya web, y si quiers veyer la gala, la farán lo 17 en Aragón TV. Tanimientres aqui tiens la noticia que dioron en los informativos, y prou que sí, lo podcast pa que t'enteres de tot lo que i pasó (u no).


No hay comentarios: