martes, 30 de noviembre de 2021

Tierra de Barrenaus 8x06 Aquarelas,antifaixismo y poesia

Aquarela de Dabi Anquela
Aquarela de Dabi Anquela
Con la tornada t'a normalidat que vivimos gracias a los nivels de vacunación que disfrutamos vacunadas y no vacunadas, torna tamién las exposicions, las presentacions de libros y las manifestacions en lo formato precovid, alto u baixo. Empecipiamos lo programa charrando d'aquarelas con Dabi Anquela que presienta una exposición en lo lugar de Biniés, en la Chacetania. Las suyas obras ya se pueden veyer, dende fa días, en lo suyo perfil d'Instagram. Beluna d'ixas, y atras, d'ineditas, i serán en los meses d'aviento y chinero. Antimás, la exposición s'inaugurará con una presentación d'o libro Punto-Seguiu que fació de conchunta con lo fotografo Martín Galbe.

Tendremos tamién una sección de noticias a on que, antimás de remerar las manifestacions y actos antifaixistas d'istos días, charraremos d'a represión chudicial contra politicos d'izquierdas y d'os ciberataques que sufren los medios de comunicación alternativos istos días. Siguen las enrestidas d'o faixismo por cada día y nos caldrá muita organización y refirme mutuo.
 
Pero si i hai una noticia que siempre nos fa contentas ye la publicación d'un nuevo libro en aragonés. Jesús Sierra, lo suyo autor, nos comenta como estió la suya presentación y qué ye lo que trobaremos en "50 sospiros d'amor y vida". Lo libro, escrito en variedat la chistavina de l'aragonés, replega poemas propios y d'otri, chunto con las partituras que fa servir pa mosicar-los. Ya se puet mercar en la web de Transiberiano y en Nogara.
 
Pa la parte mosical, bien de reivindicación. Recuperamos un clasico antifaixista en "la canción d'o programa" y sentimos un nuevo tema d'o calaixo de cancions zapatistas d'una d'as autoras mas compromesas con ixa causa. Zarramos lo programa, ixo sí, con una miqueta de borina y hordio en formato chiquet plegau dende lo Xiloca.

No hay comentarios: