lunes, 15 de noviembre de 2021

Nuei y Empatía lingüistica. Tierra de barrenaus 8x05

La chira zapatista por la vida ha pasau en istos días por Zaragoza y, pa recibir-los como cal, Caracol Zaragoza organizó un concierto en lo Centro Civico Almozara lo domingo 7 de noviembre. Astí tornemos a chuntar-nos en un acto pleno de buena mosica y a-saber-la reivindicación que nos remeroron a los festivals que iste colectivo ha organizau tantas vegadas. Sobre lo scenario, Viki Lafuente, Comando Cucaracha y Nuei, que presentó beluna d'as cancions d'o suyo nuevo disco El viaje.

Un disco que ya suena de pistón y que en directo nos transmitió toda mena d'emocions en un concierto que certifica que lo grupo ye en un momento buenismo y que promete fer-nos bailar a-saber-lo. En lo nuevo programa, charramos d'iste nuevo treballo de Nuei y sentimos belún d'ixos temas que composan un viache dende Aragón enta puestos de tot lo planeta. Si queretz saber-ne mas, podetz leyer la entrevista que facié a lo suyo cantaire, Alex García, y veyer belún d'os videos ya penchaus en la canal de Youtube.

Antimás, charraremos d'un concepto que nos fa buena falta tener bien present en todas las luengas minorizadas y, mas que mas, en l'aragonés, a traviés d'un articlo publicau en Archiletras y firmau por la lingüista vasca Iraide Ibarretxe: la empatía lingüistica. Ella mesma ye qui mete d'eixemplo la nuestra luenga pa charrar d'a falta d'empatía lingüistica que ye veyendo en zagueras.

Y en los zaguers minutos, ubrimos lo zaguer calaixo de cancions d'a temporada pa sentir un tema en aragonés que, fatín-fatiand ya ha feito mas de vinte anyos, d'una banda que fació historia en ista luenga. 

Programa #112

No hay comentarios: