jueves, 8 de junio de 2017

De l'Atlas t'Artieda, por Zuera y A Flama. Tierra de barrenaus radio 3x09

Charrada en Esfendemos a tierra 2014
La calor plega en Aragón, os primers festivals van pasando y se prencipia a conoixer a programación d'os estivers. Primers viaches, primers capazos en a terraza. Lo diya se fan largos y as zaragocetas nos quedamos cundindo por as carreras tot lo diya. ¿Y qué millor ta levar en l'auto en ixos viaches, u en o MP3 quan te'n vas t'a piscina que un nuevo Tierra de barrenaus radio? Plenico de contenius intresants y variaus.

Prencipiamos con Ruben, qui nos recuenta la suya experiencia fendo montanya por a parte marroquí de l'Atlas. Un viache bien pincho, an que os montanyers con pocas perretas pueden tener buens momentos que remerar. Contino, nos visita Chabi, qui nos charrará d'o curso que fació en Zuera, an que por primer vegada en muito tiempo, tenioron clases d'aragonés. Antimás Chabi tamién ye o responsable d'Arasubs, a web que subtitola cintas a la nuestra luenga.

A Flama, a mitica tabierna que tanto a refirmau a la nuestra luenga dende Zaragoza, zarra las suyas puertas o mes de chulio. Silvia, una d'as suyas socias, charra d'istos siet anyos, de como prencipió y de muitas d'as cosas que han visto ixas quatro paretz. Rematamos con unatra visita de Laura, de Purna, qui ye embrecada en a organización d'o festival Esfendemos a Tierra, que torna a fer-se estianyo en Artieda. Una programación que no tien cosa a envidiar a qualsiquier atro festival, pero feita dende l'autochestión, y con reivindicacions bien claras y firmes. 

Asinas que viaches, experiencias, borina, mosica, aragonés, reivindicación, ... en dos horetas de radio en aragonés. ¿Qué mas puetz demandar? Tira a escape a dar-le a o play, y comenta-me que te ha pareixiu!

Descarga-te-lo aqui

No hay comentarios: