viernes, 8 de febrero de 2008

Timofonica

Con ixas cosetas de que tiengo un blog, correu eleutronico y que me fa goyo mirar-me o internet de cabo ta cuan (mira-te tú que conzietos!), creyié menester meter una ADSL en casa nuestra. Dimpués de peteniar d’una botiga ent’atra y de beyer as diferens ufiertas me dezidié por una que no ye de Telefónica. Ixo sí, en todas me dizión que eba de conduzir-me con Telefónica ta tener linia y que, nomás dimpués me podrían meter l’ADSL. Bueno, bien. Que le imos a fer! Como conducir-se por internet yera de baldes ixo fazié. Dimpués d’emplir arrienda preguntas y fateras, lo consiguié endicando-me-ie que abría de bosar bels 15 euros por o mantenimiento de linia. Dimpués me dizión en a interpresa que ixos costes iban incluyius en a ufierta de l’ADSL que m’eban feito. Ye dizir, yo bosaba a la interpresa, por exemplo 35 euros, incluyendo-ie os 15 de Telefónica. Alabez, como tardan entre 30 y 40 diyas (que ya les bale) en meter-me-la, suposé que o primer mes le bosaría bels 15 euros a Telefónica por fer serbir a linia. Pero be-te-me que ayer me plegó una fautura de 48 euros. Jibo! Bel amigo ya m’eba abisau que ixo podeba pasar. Que, por si un caso, te cobran lo que les agana y si no tartes, bosas y t’a pocha suya! Quiento negozio que’n abrán feito con a fatereta ista!

Clamo t’o 1004. Dimpués d’un ratet ascuitando a una maquina una boz de muller me contesta. Le comento o caso mío y me diz que mirarán a beyer si bi ha bella error y que, en ixe caso me tornarán os diners en a benién fautura. Atura, mozeta! Que, si tot ba bien, dende o mes benién yo no tendré mica relazión comerzial con busatros! Que ya bosaré a otris... – No se’n faiga, que ya lo apañaremos con els y sino, le plegará un cheque en casa suya... Enluzernau, dezido confitar en a pobrichona moza ista, que no tien mica culpa. D’atra man, con l’ADSL me pillé una ufierta que te bendeban un portátil por un pre muito bueno. Abié de meter por debán 100 euros que, dimpués me sacarían d’as cuatro primers fauturas. Alabez, puestar que en a primer fautura me bosen a yo?
Increyible. Que mafia! Ya me’n eban contau d’istas un trapazil, pero dica que no lo bibes... Cuento que iste no ye que o primer capitol d’una larga falordia. Continaremos informando. Por agora, maitín prebaré de meter una quexa t’o consumidor en una d’as botigas de Timofonica. Qué pasará......?

No hay comentarios: