martes, 22 de junio de 2021

Cancions de verano. Tierra de barrenaus 7x20

Un d'os sinyals de que arriba lo verano ye lo cambio mosical que s'experimenta por tot. Nuevas mosicas, quasi dispareixidas la resta de l'anyo, amaneixen. Atras s'ixuplidan por bell mes. Y la mosica, en directo u "en lata" imple plazas y recintos por tot. Agora, con lo d'a pasa, queda por debant un verano raro. Con conciertos, sí, pero feitos d'una manera bien diferent a lo que tenebanos costumbre. 

En qualsequier caso, lo verano nos traye, con pasa u sin ella, una banda sonora bien reconoixible. A sobén horrible, con los videos y cancions que todas tenetz agora en la vuestra ment. Pero tamién con temazos que se'n fan la mofla, u que plateyan unatra uellada d'ista estación.

En iste programa tos n'he proposau vinte cancions d'o verano que no son las que gosan sonar en las radioformulas. D'Aragón y de por aquí cerqueta. De toda mena d'estilos mosicals. Y todas, u a lo menos ixo me pienso, que te fan firmes ganas de bailar y de disfrutar de todas las posibilidatz que tienen istos meses de caloreta y vacacions. En la pocha, en i quedan atras quantas que no i cullioron en lo programa por qüestión de tiempo, asinas que, si tos fa goyo lo programa, pa 2022 en foi unatr. Entalto lo verano y las buenas cancions!

Programa #103

No hay comentarios: