martes, 31 de marzo de 2020

Tierra de varrenadas: Podcasting confinadas

Trobar cosas que fer en istos diyas d'estar-se en casa no yera un problema pa yo quan se decretó lo confinamiento. Tiengo libros, comics, cintas y series pa pasar qualques virus d'istos. Antiparte d'o tiempo que pueda pasar escribindo, chugando a bell videochuego u fendo exercicio en casa. Pero las circumstancias nos dioron la oportunidat de fer una cosa diferent y que a escape esdevinió en lo millor momento d'a mayoría d'os diyas d'ista quarentena: la grabación de Tierra de varrenadas.

Lo programa empecipió lo lunes 16 y dende ixe diya, Arale y yo nomás hemos deixau de penchar lo programa un diya. Si queretz saber porqué, podetz ascuitar lo programa 14. Todas las nueitz, a ixo d'as nueu, nos posamos en lo sofá, con bella minchanga y un par de bieras, y comentamos las cosas que nos han pasau, lo que se nos va ocurrindo, batalletas d'antes mas u reflexions que queramos compartir con la chent que nos ascuitatz. Encara que pareixca raro, en tiempos de confinamiento tampoco no nos chuntamos guaire ya que seguimos fendo las nuestras rutinas individuals, y ista ye una manera de compartir un rato bien pincho todas las tardes.

Tierra de varrenadas fa honra tamién pa dar-le continidat a Tierra de barrenaus. Sin poder baixar ta l'estudio se fa dificil poder fer nuevos contenius con lo formato y calidat cutiano d'o programa. Lo 6x15 lo podié montar gracias a que buena parte ya lo teneba grabau d'antes y, con tot y con ixo, se nota que la resta ye grabau en casa con los pocos medios que tiengo. En primeras no pareixe que vaiga a grabar mas Tierra de barrenaus dica la fin d'o confinamiento, asinas que en radio s'emitirán bell par de capitols de Tierra de varrenadas.

Ixos medios no son que un portatil, lo software de Audacity, descargable de baldes y un micro con conexión minijack que me veniba con una grabadora que teneba. Cosa que no tiengatz qualsiquier por casa. Asinas que tos convido a creyar los vuestros propios contenius y compartir-los con la resta d'a comunidat aragonesofona. Tenemos pocos contenius audiovisuals y a muitas nos faría goyo de tener-ne mas. ¡Aproveitatz pa aprender cosas y aduyar a dar-le vida a la nuestra luenga!.

Diz que la situación se polargará muito mas que no nos pensabanos, asinas que Tierra de varrenadas probablement arribe a la trentena de programas. U muito mas. Quan siento decir que d'isto en quitaremos qualcosa positiva, u mensaches pareixius, goso encarranyar-me prou. No creigo que siga asinas y opino que será una experiencia negativa. Y prou. Pero sí que ye verdat que bell momento bueno pa remerar nos deixará. Pa yo, muitos d'ells, serán vinclaus a Tierra de varrenadas, la suya grabación y los mensaches que nos fetz arribar. Gracias a todas y nos veyemos en los retz!

Podetz ascuitar totz los programas de Tierra de varrenadas en la canal de Ivoox de Tierra de barrenaus. Y si quiers estar a la tisva d'os nuevos programas segui-me en retz u conduci-te a la canal. 

No hay comentarios: