lunes, 9 de diciembre de 2019

Lo Midi d'Osal y la 11K de La Cartuixa. Tierra de barrenaus 6x08

Lo mío contacto con l'esporte ye bien recient. No pas tanto con la montanya. Visité lo Midi d'Osal (Mieidia d'Aussau en occitán, Midi d'Ossau en francés) en l'anyo 2008 y me pareixió un d'os puestos mas polius que he visto en muitismo tiempo. Asinas que quan vide que Dani lo heba escalau iste verano, a escape querié saber-ne mas. Como d'escalada no en sé ni zarapita, decidié contactar con Rubén, con qui aspero poder fer antes con antes los mios primers pasos en ista disciplina, pa que m'aduyase. Entre totz dos facioron ista primer sección sobre escalada que aspero poder repetir antes d'acabar la temporada.



Explicamos nocions basicas sobre iste esporte pa toda la chent que, como yo, no lo ha practicau nunca. Tot, contextualizando-lo adintro de tres puyadas que Dani fació de verano en tres puesto muit sinyalers: los Mallos de Riglos, lo Parque Nacional d'Ordesa, y lo debantdito Midi d'Osal. Una sección que aspero tos faiga goyo tanto a las escaladoras como a las que no, y que me resultó a saber qué intresant.

En la segunda y muito mas chiqueta parte, voi con un esporte que sí que practico: lo correr. Qui me sigatz, sobre tot en Youtube, ya sabetz que goso de participar en corridas populars siempre que puedo. Una d'ellas, la de La Cartuja-Espacio Alfranca ye la que protagoniza ista primer sección que foi sobre lo running. Ye una preba que he corriu iste anyo por tercer vegada (d'as quatre edicions que leva celebrando-se) y que le he preso firme carinyo. 

En la parte mosical, tos presiento un d'os discos de l'anyo, que seguirá sonando ¡y muito! tot lo 2020. Una choya d'un d'os grupos que ye agora mesmo en lo suyo millor momento. Antimás, tendremos la segunda versión adintro d'as cancions trestalladas. Un clasico reconvertiu a lo punk d'ixos que cal conoixer.

No hay comentarios: