jueves, 20 de junio de 2019

Cadret, 2023

Cadret, Aragón. Chunyo 2023.  Nuevo gubierno d'izquierdas pa Cadret

Dimpués d'un embolicau proceso de negociación lo gubierno d'a ciudat tornará a estar d'izquierdas. PSOE y IU han accediu a votar a lo candidato d'a lista de compleganza Podemos Ganar Unidas Cadrete En Común - Los Verdes (PGUCEC-LV), fruito d'un largo proceso d'integración de partius politicos, organizacions socials, ecolochistas y personas individuals. "Las chents d'o lugar tornarán a sentir-se representadas por los suyos politicos y por lo gubierno municipal", ha declarau la nueva alcaldesa, una independient,  bien conoixida en lo mundo d'a cultura, que nunca no heba militau en garra organización politica dica agora. 

"La dignidat y la convivencia de todas las culturas serán eixes d'o nuestro gubierno" - ha seguiu en la suya primer intervención debant d'os medios - "por ixo imos a ubrir un proceso participativo pa conoixer la opinión d'as ciudadanas y ciudadanos de Cadret sobre lo busto d'Abderramán III. La nuestra intención ye que torne t'o puesto d'a on que nunca no habioron de sacar-lo, pero queremos empecipiar un nuevo tiempo a on que s'ascuiten todas las voces. Imos a gubernar pa todas. Mesmo pa la chicota comunidat faixista d'o lugar." Lo portavoz de Vox, partiu que dimpués d'os suyos escandalos por los vinclos con la prostitución y lo trafico de drogas, s'ha quedau sin representación en lo concello, ha empecipiau una campanya de replega de firmas que a escape s'ha tornau noticia en los principals medios estatals. En declaracions a Aragón TV iste maitín ha dito que "lo nuevo concello d'o pacto estalinista no conseguirá imposar-nos unatra vegada la suya islamofilia. Cadret ye y será un lugar catolico. Respectuoso con atras confesions que se manifiesten en la intimidat. Pero catolico".

Cadret, Aragón. Abril, 2027. Lo busto d'Abderramán III torna t'a Plaza "Región de Aragón"

Quatre anyos dimpués, l'alcaldesa de Cadret ha dau la orden hue pa que lo busto d'Abderramán III torne t'o puesto que ocupó en l'antiga Plaza Aragón. La figura s'ha habiu de tornar a fer, dimpués de que dispareixese en l'asalto a l'almazén municipal que protagonizoron en 2024 militants de dreita moderada. Ixas mesmas personas, que habioron de abonar 200 euros cada úna por "danyos contra lo patrimonio", configuran hue la lista "Cadret Tradicional" a la que las enqüestas pa las eleccions d'o mes de mayo, dan entre tres y quatre concellers. Lo referendum celebrau iste hibierno dio la victoria por un 55% a la tornada d'Abderramán, pero provocó de vez a-saber-las tensions en lo gubierno municipal y la menaza d'o PSOE d'una moción de censura. Probablement iste estió un d'os feitos que trencó la candidatura d'o partiu de l'alcaldesa que se presienta en istas nuevas eleccions dividiu en tres listas diferents.

Historiadors, actors y mosicos se chuntarán a l'atro viernes en un acto por "la convivencia y la multiculturalidat" que lo portavoz de Cadret Tradicional ha denominau "agresivo, violento y excluyent" en diversas entrevistas a los diferents medios que han charrau con ell ista semana. "La escultura d'Abderramán ye clarament inconstitucional y un atentau contra la LFE (Lei de Fomento d'a Espanyolidat) de 2025", ha dito en una rueda de prensa a on que tamién ha anunciau que, de conchunta con lo Partiu Ciudadanista, surtiu d'a unión d'os antigos PP y Ciudadanos, presentarán una denuncia contra lo concello por prevaricación y "pa aconseguir que no s'instale la figura musulmanista".

Cadret, Aragón. Chulio 2027. La ex-alcaldesa, imputada. Abderraman III se'n va

En una decisión que ha sorprendiu a pocos, lo Tribunal Superior de Chusticia d'Aragón ha imputau a la ex-alcadesa de Cadret por prevaricación y ha ordenau que se saque de camín lo busto d'Abderramán III de l'antiga plaza Región de Aragón, que chusto hue s'ha rebaltizau como Plaza Antonio Luis Baena Tocón, en honor a un insigne militar y funcionario. La figura d'o califa ha durau tasament bell mes en una d'as mas polemicas decisions d'o gubierno d'o lugar, que ya s'ha despediu, dimpués d'os resultaus electoral d'o pasau mayo.

Quanto a la ex-alcaldesa, lo suyo futuro ye incierto, ya i hai churisprudencia d'o mesmo tribunal que la chuzga. Se tracta d'o caso d'o ex-conceller Alberto Cubero, hue en prisión dimpués de l'aplicación d'o clamau "articlo monarquico" d'a LFE / 2025. 

Suscribi-te a Cadret Noticias y gana un pase gratis a Nievelandia, lo parque d'atraccions de nieu en Castanesa.

No hay comentarios: