lunes, 19 de noviembre de 2018

Viaches d'estrela a estrela. Tierra de barrenaus 5x03

Fer un programa de radio en aragonés, encara que siga mensual, ye a soben bien dificil. Sobre tot quan, como toda la resta d'o que foi, lo fas como voluntariau, en lo tiempo libre y habendo de meter perras. Asinas que arribar a cinquanta programas yera qualcosa que nian me planteyaba quan empecipié en istas historias.

S'encertó que iste cinquanteno programa s'emitiría en lo ueiteno D'estrela a estrela, una chornada a on que toda la programación de Radio Topo se fa en las luengas propias d'Aragón: aragonés y catalán. Asinas que decidié de fer un programa-vermut, con belunas d'as personas que mas quiero, y que mas vegadas han pasau por lo programa. Y decidié tamién de fer-lo old-style: gravau en una vegada y emitiu en directo. Cosa que, como podretz comprebar en que lo sintatz, no i soi mica feito. 



Faltaba lo tema. Tiengo bien poco mundo. Nunca no he saliu d'Europa, y ni sisquiá adintro d'o continent soi estau guaire luent. Asinas que todas las historias de viaches m'encantan. Afortunadament, las debantditas amigas sí que han visto prou mundo y beluna d'as cosas que i vivioron nian hemos teniu tiempo de comentar-las. ¡Qué millor, pues, que fer-lo en antena!

Asinas que durant dos horetas estiemos compartindo experiencias viacheras: Chapón, Escocia, Mexico, Francia... y belatro puesto. Sin guion, sin guaire orden, sin tirar de recomendacions u las cronicas viacheras d'os blogs d'ista tematica. Nomas cinco amigos charrando d'os puestos que han visitau. Como ye costumbre, con muitas risas, gromas, y bella biereta de mas en la zaguer parte. 

Dimpués d'o programa, los asistents y bella atra amiga m'asperaban pa seguir lo vermut y dar-me una gran sorpresa, celebrando istas cinquanta emisions y regalando-me un poster feito por lo granizo Xcar, que podetz veyer en iste mesmo post. Las siguients cinquanta emisions van por todas ellas y por la chent que disfrutatz d'o programa, que me lo transmititz y que fetz que tot isto contine tenendo sentiu.


No hay comentarios: