viernes, 24 de agosto de 2018

Modos exquisitos

Mire-se, en ista casa siempre hemos teniu unos modos exquisitos. Quan vienen visitas a cenar, metemos cadaúna d’as piezas d’a cubertería en lo suyo orden. Las forquetas y los cutiellos van perfectament arringleraus y brilan como si fuesen estrelas. Siempre femos servir las formulas de cortesía. “Por favor” y “gracias” son parolas que han d’estar presents de cutio en lo nuestro parlar. Nunca no se puya, en ista casa, la voz por dencima d’o nivel que s’aprecisa pa poder mantener una conversa educada y convenient. ¿Lo vestuache? Siempre elegant, poliu, sin una sola taca y bien planchau. S’ha de notar lo respecto por la persona que tiens debant. Pero sobre tot, lo que nunca, nunca, nunca, s’ha permitiu en ista casa ye que un faixista pase d’o branquil. Asinas que, si me permite, habré de puyar un momentet t’alto a por la escopeta pa coser-le a tiros. Cuento que lo comprenderá. ¿No ye asinas?

Prou que sí. No le importe a vusté fer-me asperar. Tiengo tiempo.

Agora mesmo torno. Prebaré de no fer-le asperar. Muitas gracias por la suya comprensión.

(...)
Disculpe que haiga tardau. Feba tiempo que no la cargaba y heba perdiu lo costumbre. Bueno, pues no sé cómo querrá vusté que faigamos isto. ¿Prefiere correr bell poco? Si le agana, puet suplicar por la suya vida, encara que entenderá que bell tiro le habré de foter.

No sé cómo lo habrán feito atras vegadas. Levo poco tiempo vivindo aquí y encara desconoixco los costumbres locals.

La verdat ye que no bi ha guaire ceremonial. Por aquí, de faixistas, feba tiempo que no en veniba. Puet fer lo que quiera que faigan en la suya tierra.

Alavez creigo que correré bell poco. Deixe-me uns metros, si no le importa. En zagueras me he enreciau y no soi guaire en forma. La vida d’un faixista no deixa tiempo pa ir t’o chimnasio tot lo que me caldría.

Por favor. ¡Faltaría! Ixo sí, si podese no pisar-me las flors en la suya fuyida, le’n agradeixería prou.

Ni se me ocurriría pisar-las, caballero.

Muit bien. No se charre mas alavez. Corra, por favor.

PUM! PUM!

No hay comentarios: