viernes, 19 de agosto de 2011

Policia catolica

Siempre que charro con chent “normal” d'a violencia policial les costa muito de creyer que siga verdat lo que les digo. Cuento que a mas gran parti d'as vegadas nian me creyen. Ye dificil, lo entiendo. Si nunca no has viviu una enrestida d'a policia, si no has visto como a las tuyas amigas las levan t'os furgons y tornan como tornan, si no has visto ixe cenyo farute y farto de droga que tienen quan saben que te van a foter lapos dica cansar-se, ye de dificil creyer. A televisión y a prensa nos bombardeya con as bondatz policials. As pelis y series los amuestran como heroes. Y los malos siempre son los grises, no pas os azuls. Como si hese cambiau guaire a policia.

Dimpués de lo que ye pasando istos diyas en Madrid, a muitas mas personas les han quedau esclateras muitas cosas. Cosas que muitas sabebanos, pero que nunca no ye mal de remerar-las. A policia tien impunidat total. Puet fer lo que le pete. No le cal cumplir as suyas propias leis. Nunca no t'amostrarán a placa y si les en demandas, acocha-te que te'n cayerá una. A policia sirve a o poder. Y en ixe poder tamién i ye a ilesia catolica. A contramanifestación ilegal cristiana estió esfendida por ells. A grabación de man d'os policials d'os manifestants (en ista noticia leyetz o seiseno parrafo) contrimuestra una vegada mas que bi ha listas negras a on que yo apareixco y, probablement tu tamien. A policia ye una policia politica (de dreitas, ye de dar). A mas gran parti d'os testimonios charran de faltadas politicas (royo de mierda y ixas cosas), antiparti d'atras. En l'estau espanyol no bi ha libertat de prensa. No mientres a policia s'adedique a detener periodistas y a torturar-los en os furgons. En l'estau espanyol no bi ha libertat de manifestacion. A lo menos si a ilesia catolica decide lo contrario. En l'estau espanyol bi ha una colla violenta y armadas que preba d'amugar os nuestros dreitos.

¿Dica quan ista impunidat? ¿Dica quan habremos d'aguantar isto?

Por si queda chent que crei que son totz paranoias, contino pencho videos, articlos y movidas de istos dos diyas de manifestacions por un estau laico.

Agresión a zagala y periodista.


Testimonio d'o periodista agrediu en l'anterior video

Fotos y testimonio d'un periodista de Fotograccion

Entrevista a Jonas Candalija, un d'os periodistas deteniu:

Identificación d'una periodista en Madrid.

Articlos en Publico 1

Articlos en Publico 2Enlace

Articlos en Publico 3

Articlo-testimonio de Shangay Lily

Articlo de Lidia Ucher, periodista detenida en Sol.

Entrevista con Lidia Ucher, periodista detenida en Sol.

Enrestidas policials. Zaguer minuto impresionant

Más enrestidas policials


.... y asinas podría emplir tres blogs. Bi ha arrienda mas de videos, testimonios, articlos, opinions... Troba-los y espardi-los.


1 comentario:

Barrenau dijo...

En iste blog no se publicarán comentarios racistas u xenofobos, asinas que no invietz vasuera d'ixa mena.
Gracias