lunes, 16 de febrero de 2009

Teruel ye bien pincho. MdaS 011

Estar esqueferau y aqueferau de bez ye cada begada más cutiano en ista bida mía, asinas que en ista semana tasamen he puesto leyer bella coseta que no sían os zaguers cambios d’o mio prochecto de cabo de carrera y o libro que tiengo ta leyer en o bus. Asinas que o millor d’a semana se quedará en un par de fotos d’o cabo de semana y poco más.

Amantes: As fotos d’o cabo de semana las he preso en Teruel, en a fiesta d’os amantes t’an que i soi iu como toz os años dende en fa ya seis. Estiaño cal dezir que de buens conziertos, no bi’n ha abiu tantos ni tan buenos como atros años. Con tot y con ixo, o sabado de nueis ascuitemos una colleta que, encara que en primeras parixeba una mica aburrida, a la fin nos fazió pasar un ratet sobrebueno. As fotos son la una d’a Torre de San Salbador. L’atra d’un puesto de birolla que bi eba (no apto ta bechetarians).

Belloch: En estar en Teruel no podié ir t’a manifestazión en contra d’as barquichotas de Belloch, pero asperemos que istas zaguers fateras que ye fendo faigan rebellar a la chen. Aquí podez leyer a notizia en El Periodico. En Soitu he trobau un articlo asabelo de somarda sobre Belloch feito por Purnas. Asinas tot chunto parix mesmo pior alcalde, y guarda si’n ye de difizil...


No hay comentarios: