martes, 28 de febrero de 2023

Todas las mosicas, todas las luengas, todas las mullers. Tierra de barrenaus 9x12

S'acerca lo 8M y la parrafiquera de programas, actividatz y movilizacions feministas d'a-saber-las formas. Radio Topo, como totz los anyos, fará una programación especial ixe día y muitos d'os programas tamién tendremos bell capitol especial pa una calendata tant important. En lo caso mío, decidié de centrar-lo en la mosica feita por mullers.

Fa anyos, en un Esperanzah, fuemos a veyer lo concierto d'Amparanoia. En ixa edición bi heba tot un cartelazo. Dubioza Kolektiv, Fermín Muguruza, Manu Chao, Zoo... una borinaza, ya podetz contar. Amparo nos fació notar, dende lo scenario, que ella yera la sola representant femenina de tot lo cartel. Nian en heba parau cuenta. Ni d'ixe ni de muitos atros festivals a on que ixa presencia ye radida u mesmo nula. Las mullers en iste, como en la resta de treballos, pateixen una discriminación caboliosa. 

Va cambiando, prou que sí, pero bien a monico y sabendo que toda conquista d'espacios ye temporal y cal luitar-la por cada día. Asinas que dende iste programa prebaré de fer la mía parte fendo sonar las suyas parolas y mosicas en iste capitol especial. Traigo bellas quantas bandas lideradas u formadas de tot por mullers. Lo he feito, antimás, dende la envista d'a desfensa d'o patrimonio lingüistico, punchando cancions en occitano, aragonés, catalán, castellano, euskera y gallego. Y tamién con atra d'as valors d'o programa como ye la diversidat mosical: folk, electronica, rap, mestizache... tot ye bienveniu si tien calidat y mensache. Me'n deixo firme patacada de grupos y cantaires en la lista, que seguirán sonando, como siempre, mientras dure Tierra de barrenaus radio.

Aspero que tos faiga goyo ista replega d'artistazas y que, si no i yeran, s'anyadan de camín a las vuestras playlists y a todas las programacions culturals. 

Recuerda que puetz ascuitar totz los programas en Ivoox, Spotify y la web de Radio Topo.

Programa #141

No hay comentarios: