martes, 21 de febrero de 2023

Penchada d'un filo en libro dichital

Penchada d'un filo, la mía primer novela, ya se puet leyer en formato libro electronico. Ha pasau mas de dos anyos dende la suya publicación en papel y, si no no i hai garra problema de zaguer hora, en bell mes podretz disfrutar (u patir) lo mío nuevo libro. Asinas que me pareixe buen momento pa fer memoria d'iste libro que considero la mía millor obra dica agora. 

La historia empecipia con la protagonista, Tatiana, buscando-se la vida pa pagar lo loguero. Fa de mayestra d'aragonés y, en lo zuro de l'Interfacultatz troba un anuncio d'una zagala que querría recibir clases particulars. En conoixer-se, arredol de Tatiana encomienzan a pasar cosas que le fan anguniar. Satanismo, aragonés, bars de Zaragoza y gatos implen una novela de suspense que te tien en candeletas por todas las suyas pachinas. 

La portalada y la maquetación ye obra de Terès i Antolín, que facioron un sobrebuen treballo, como ha puesto comprebar tot qui l'ha teniu entre las suyas mans. Con ixe gato en la portalada que, por pura casualidat, tien firme retrai a lo mío.

Se presentó en lo Centro d'Historias en aviento de 2020. Los eixemplars levaba nya bell mes en caixas en casa mía, aguardando que lo momento pandemico fuese mas favorable pa chuntar bellas decenas de personas en un espacio zarrau. Como ixo no pasaba decidié de presentar-lo a tot trance y asperar la favor d'as diosas. Talment por ixo d'estar ateu, las diosas decidioron que lo día d'a presentación fuese lo mas fredo de tot ixe hivierno, con una boira preta emplindo la ciudat que no nos deixaba ni veyer-nos las caras en la terraza a on que nos faciemos la biera de dimpués.

La pandemia y lo feito d'estar capuzau en la escritura y/u revisión d'os míos siguients libros, Hechos de tinta y Parola de diaplerona (proximament), fació que en bell mes no tenese mas recorriu. Iste aviento, a la fin, lo podié levar t'a Feria d'o Libro Aragonés de Monzón y en marzo visitará Andorra. Sisquiá no sigan que las dos primers aturadas d'una segunda vida que aprecisa y mereixe Penchada d'un filo.

Agora se publica, a la fin, en dichital. Polemicas y debatz con los ebooks, n'i hai a patacadas. No me trobo en garra d'os dos bandos concaraus. M'estimo mas lo papel pero no tiengo garra problema en leyer en dichital. De feito, pa libros incomodos por la suya grandaria, goso tirar d'o catatico pa no acabar con lo maniquiello tuerto. Ni soi tampoco d'ixos que dende que s'invento la tinta dichital refusa lo molestoso papel imple-repalmars. 

Pa radicals d'o ebook y pa usuarias ocasionals, aquí lo tenetz. Aspero que tos faiga goyo.

Y pa qui contine refusando istas moderneces, tot y que ya fa decadas que funcionan, tos recuerdo que podetz mercar-lo en Nogara en horarios de tardes, que si vivitz difuera de Zaragoza, tos lo puedo ninviar por correu y que pa lo día d'o libro seré en mas d'una paradeta ofrindo-tos todas las mías publicacions. ¡Estatz-tos a la tisva!

No hay comentarios: