miércoles, 2 de marzo de 2016

Diya d'a lengua materna 2016. Tierra de barrenaus radio 2x06

O 21 de febrero se celebra en tot lo mundo o Diya Internacional d'a lengua materna. Como tantos "atros diyas internacionals de", o significau suyo s'ha cacegau entre socalces institucionals y actos protocolarios. Dende fa bell anyo, en Aragón ha iu prenendo un caracter más reivindicativo que antes mas y, en zagueras, arrienda actos se fan en istas calendatas.

Como no, Tierra de barrenaus heba d'estar-ie present. Asinas que decidié de quitar os micros d'a peixera de Radio Topo y compartir a gravación con a chent. O programa lo gravemos en o local de Treziclo, fendo-nos un vermut y pasando un ratet bien pincho. Adubiemos ta charrar d'experiencias con l'aragonés, de literatura, d'asociacionismo, y de tot una mica. Tot ixo con a saber que mosica de toda mena y en muitas lenguas.

En estar a primer vegada que feba servir l'equipo "d'exteriors" o soniu ye una mica malo. Pior que de cutio... Más que más en as partes que charro yo, asinas que os textos que leyié tos los pencharé aquí en bell diya. Como siempre, aspero que tos faiga goyo, que lo compartatz y que me digatz que tos pareixe. Y recuerda que, Si yes farta de cunyaus, ascuita Tierra de barrenaus!

No hay comentarios: