¿Y cómo sería la ciencia? Exactament igual. Antes u dimpués s’explicaría la gravedat. Se tornaría a comprebar los mesmos calculos, la g tornaría a estar 9,8 metros por segundo a lo cuadrau. Tamién la velocidat d’a luz u la d’o soniu en l’aire serían la mesma. Los paleontologos arribarían a las mesmas conclusions en bel momento sobre l’orichen d’os dinosarios, una nueva Marie Curie empecipiaría a explicar la radiactividat d’a mesma manera que lo fació la que conoixemos y un nuevo Arquimedes trobaría como medir los volumens. Y, prou que sí, antes u dimpués, s’arribarían a las conclusions d’a Teoría d’a Evolución por Selección Natural.
Entiendo, tot y que ni lo vivo ni lo comparto, lo fenomeno d’a espiritualidat. Entiendo que se busquen respuestas a la preguntas que, por agora, no en tienen. Entiendo, prou que sí, la identidat colectiva que ixo chenera y que convierte ixa espiritualidat individual en sistemas de creyencias y relichions organizadas. Vivo rodiau de supersticiosas de toda mena, ya sigan d’as que simplament piensan que lo troz de luna que viyemos u la posición que teneban las estrelas fa decenas de sieglos influye en las nuestras vidas, ya sigan qui creyen que un troz de pan se metamorfoseya en carne humana adintro d’a suya fonsera si lo prene d’a man d’un mosén. No voi a dar mas ferrete con las razons d’os ateus que, d’atra man, a sobén somos prou cansos con la nuestra retolica.
La muga ye a on que las creyencias de cada ún preban d’esdevenir lei universal que afecte a qui no i creyemos.
En istos días se chuntaba en lo Senau espanyol una clica de supersticiosos. Inauguraba la trobada Jaime Mayor Oreja con un discurso a on que cuestionaba lo feito d’a Evolución. A l’arreu, supersticiosos de tot lo mundo facioron intervencions a on que deixaban claras las suyas linias ideolochicas: la luita contra la libertat d’as personas pa trigar cuántos fillos tener, u mesmo si tener-ne, contra la libertat pa amar a qui quieran, contra la libertat pa esleixir dica cuán y cómo vivir, contra la libertat pa mover-te y residir a on que t’agane… la luita contra la libertat cutiana, la de toz los días.
Lo feban en una estrania alianza, u no pas tanto, con los sectors ultraliberals d’a economía. Ixos que quieren que l’estau no regule cosa en lo economico y tot en lo social, ixuplidando los orichens d’o liberalismo decimononico. Tamién i hai superstición en creyer que lo libre mercau millorará las condicions de vida d’a población, dimpués de decadas contrimostrando-se que a menor regulación economica mayor desigualdaz socials.
Astí, en ixe edificio que todas y toz pagamos, por pura galvana d’uns politicos que nian se leyen lo que firman, se chuntó lo mas representativo d’ixa internacional faixista: representants politicos de tot lo planeta que van a mirar de imposar-nos las suyas supersiticions irracionals y que tienen una relación simbiotica con los poders economicos. Uns creyan una identidat colectiva basada en lo refús a toda ideolochía que pueda oposar-se a los atros. Una adscripción incondicional que permite a ixos poders economicos imposar medidas en contra d’a mayoría y que sigan aplaudidas simplament pa que no gubierne lo socialcomunismo, lo bolivarianismo, la dictadura woke u cualsequier atra etiqueta que faigan servir pa antagonizar-nos.
La mía manera de vivir, d’amar, de relacionar-me no les afecta, a istos supersticiosos. Que yo no tienga fillos no les priva de creyer en Dios, lo Valhalla, lo zodiaco u Alá. La suya manera de veyer lo mundo, pleno de miedos, brempas y menazas que s’esmachinan, igual como esmachinan los suyos sers y enerchías sobrenaturals, sí que m’afecta a yo. Son una menaza real pa la mía libertat, pa la nuestra libertat.
La nuestra identidat s’alazeta en la libertat individual pa lo personal y en la responsabilidat colectiva pa que ixa libertat no deixe difuera a dengún. Las nuestras ideyas politicas permiten la suya existencia, las suyas nos afogan, reprimen y mesmo matan. La nuestra etica y moral aculle a todas las personas, rai d’a on que viengan u lo que creigan. La suya excluye a tot qui no piense como els y imposa codigos de conducta contra las libertaz.
Mayor Oreja representó muit bien cual ye l’enemigo real, cual ye la suya fuella de ruta y qui son los suyas aliaus. Contra els, racionalismo, contundencia, alternativas, libetat y treballo colectivo. Y prou que sí, Radios libres, medios libres y muita Tierra de barrenaus.
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