lunes, 25 de abril de 2022

Land of the mad. Tierra de barrenaus 8x17

Entre la militancia mosical extrema, de qui nomás le fa goyo bell estilo concreto y fa d'ixo la suya identidat, definindo-se como heavy, punk u lo que siga, y la melomanía absoluta de qui ama toda manifestación mosical, soi en bell punto meyo. I hai estilos enteros que desconoixco u que simplament no m'agradan mica: lo flamenco u lo reggaeton, por eixemplo. Pero en ixe disco duro a on que guardo la mia biblioteca mosical i hai firme variedat. En totz los anyos que levo de programa he prebau de refleixar ixa diversidat, tot y que a sobén tiro de recursos facils y de bandas que sé que fan tanto goyo a l'audiencia como a yo. En iste programa me'n salgo una miqueta, d'ixe guion, y tos proposo un viache por Anglaterra de man de qualcuns d'os mios grupos favoritos d'ixe país.

 Lo viache empecipié a barruntar-lo buscando una sincusa pa fer sonar a Suede, una d'as collas sinyaleras d'o britpopo que con los suyos tres primers discos me facioron bailar y chilar las suyas cancions en los mios anyos d'adolescencia. Entre las influyencias clarismas de Suede ye lo Duque Blanco, un d'os angleses que mas ha feito cambiar lo mundo mosical, en la mía opinión a ran d'os Beatles. Y de vez, me pienso que Suede estió un d'os eixes d'o microverso mosical anglés d'os 90. Uns anyos a on que, a l'atro cabo de l'atlantico, sonaba l'estrapalucio grunge de Nirvana y toda la suya cheneración mosical. Totz ixos elementos amaneixen, d'una manera u atra, en iste programa.

I hai muitas mas mosicas, prou que sí. En deixé bell eixemplo en los temas d'empecipie y final d'o programa. En Anglaterra, como en qualsequier puesto, i hai firme calitre pa la mosica y lo que tos amuestro aquí no ye que un trocet chiquirrinet y bien personal. Lo viache puet seguir por atros camins, angleses tamién, pero bien diferents. Como soi encantau d'ixamplar lo mio universo mosical, seré encantadismo de replegar todas las vuestras propuestas. Entremistanto, tos convido a conoixer u remerar a iste zarpau de bandas que tantas vegadas he cantau y que aspero que tos faigan pasar una buena hora de temazos. God shave the queen!

Recuerda que puetz ascuitar totz los programas en Ivoox, Spotify y la web de Radio Topo.

Programa #124

 

No hay comentarios: