martes, 28 de diciembre de 2021

Buenas noticias, mosicas y relatos. Tierra de barrenaus 8x08

En lo preto d'a sietena ola d'a pasa, talment calga remerar las cosas buenas que van pasando a lo nuestro redol. En istos días, hemos puesto presenciar quantas iniciativas a favor d'a nuestra luenga, lo revilcar d'a mosica en directos con a saber qué anuncios bien intresants y positivos y bell reconoiximiento a la fayena bien feita. De tot ixo en charramos en una primer parte de noticias, dende una necesaria envista optimista.

Lo blog, como ya sabretz, ha feito 15 anyos, y lo prochecto comunicativo que empecipió como una manera de pasar lo rato y imposar-me la disciplina d'escribir en la luenga que t'a part d'alavez empecipiaba a aprender, ha esdeveniu una parte bien important d'a mía vida. Aquí viengo publicando muitos d'os relatos que escribo y que, de cabo ta quan y como ye lo caso, locuto en lo programa de radio. 

Iste ueiteno capitol d'a temporada se completa con un apartau mosical bien completo. Dende Uesca, una banda torna, cambiando una mica lo nombre suyo, cuento que pa fer vister bell cambio. En istas zaguers semanas han iu presentando lo que será lo suyo nuevo disco que se publicará proximament y que tos ne charro en la Canción d'o programa. En lo calaixo de cancions, d'atra man, i ficaremos una nueva canción laboral, d'una d'as bandas con las letras mas reivindicativas y que mas han tocau ixos temas en las zagueras decadas.

¡Que acabetz bien lo 2021, ascuitando radio en aragonés, leyendo muito en la nuestra luenga y empecipiando lo 2022 con ganas de fer-la servir!

#Programa 115


No hay comentarios: