miércoles, 18 de agosto de 2021

Temazos 7. Tierra de barrenaus 7x24

Triguemos un día de firme calor. Como cal. Como ye menester pa fer iste programa que fa acabar la temporada. Diciemos de grabar en Nogara en cuenta de en Radio Topo, que ye de millor ixoriar y totz yeranos encara a meyo vacunar. A mirar si por dos semanas la imos a tener. Tot isto, con tasament 24 horas pa trigar las nuestras cancions y la dinamica que faremos servir en lo programa. Marcaba caos. Y bueno, si ye asinas, lo habretz de decidir vusatras.

Una nueva edición de Temazos plega como en totz los cabos de temporada. Dabi, Rubén y yo nos chuntamos de verano a proposar-nos y proposar-tos cancions pa ascuitar con ficancia (u no) y conoixer nuevas mosicas u remerar-ne de viellas. Ista vegada Rubén proposó que lo guinyote, l'esporte nacional chunto con la morra,  protagonizase lo programa. Nos chuguemos las cancions y quedó como quedó: una partida de guinyote entre amigos aficionaus a la mosica, a on que sonó de tot, como ye cutiano en istos programas.

Acaba asinas la temporada sietena, que empecipió con programas a on que la pasa estió bien present y remata con la vacunación a tot meter y a la fin asperanzas de tornar a la viella normalidat en asperemos que no guaires meses. Pa la ueitena plegará cambios en la manera de fer lo programa, mas cercana a lo falso directo que se feba en las primers temporadas. Bi habrá seccions, bi habrá calaixos y aspero y tos demando que bi haiga muita colaboración y participación de todas las que sentitz lo programa. Ya sabetz cómo contactar con yo pa fer-me arribar todas las vuestras propuestas. Y estatz-tos a la tisva, porque si las midas de distanciamiento social se siguen relaxando, se barrunta un #TdBFest.... Astí lo deixo.

Programa #107


No hay comentarios: