lunes, 22 de junio de 2020

Los chardins rapers de Krevi. Tierra de barrenaus 6x20

Krevi y Gaire actuando en la
presentación d'o libro "A Escuchetes"
Dimpués de totz istos meses tant ratos y de quatre programas condicionaus de tot por la crisi sanitaria, torna lo Tierra de barrenaus mas canonico de toda ista temporada. Torna l'estudio, las falcas, lo calaixo de cancions y, prou que sí, tornan las entrevistas, que ya en feba de ganas!

Estar en estau d'alarma no evitar que muitas haigamos continau treballando en los nuestros prochectos. Un d'os que le ha supliu firme ye lo raper Krevi que acaba de publicar lo suyo disco Os chardins de Shalimar, de tot en aragonés. Con colaboracions bien especials, una producción a saber qué treballada y la calidat de cutio, dende fa bella semana podemos disfrutar d'iste discazo suyo que ya ye disponible en plataformas. Feba tiempo que garra artista no se decidiba a fer un disco de raso en ista luenga y, antimás, le ha quedau de pistón. En la entrevista que le facié podretz saber mas sobre lo disco y conoixer millor a lo mosico.

En la segunda parte, tornan los relatos. En locuto un, La hora de l'aplauso, ambientau en istos días de confinamiento y balcons, a on que la policía empecipió metendo pinyoras a bando con enchaquias de toda mena. En una carrera bien especial d'a parte viella de Zaragoza, lo vecindau asiste a ista chiqueta historia con un policía y un malabarista como protagonistas.

D'o calaixo de cancions en quito una nueva Canción blasfema. Un tema d'un d'os míos grupos favoritos que torna a sonar en Tierra de barrenaus radio, d'un disco que remera cómo matoron a lo zaguer hereche en 1826. Como canción d'o programa n'he trigau una que odiaretz u amaretz, pero que a fe a fe que no tos deixará sin opinión.

Queda pocos programas d'a temporada y ya los tiengo quasi zarraus, pero encara sotz a tiempo de ninviar-me todas las propuestas, cancions, preguntas y sucherencias que queratz. Siempre serán bienvenidas.

Programa #79

No hay comentarios: