martes, 21 de mayo de 2019

Charrando de Parola de follet

Foto: Pati
Parola de follet, lo primer libro que publico en solitario, ya se presentó lo pasau 15 de mayo en una chornada prou especial pa yo. Amigas, alumnas, compas, familia... y muito amor por l'aragonés implió l'aula Mirador d'o Centro d'historias. En la presentación aproveité pa charrar d'iste blog, d'o programa de radio y de quantas atras d'as cosas que he iu fendo en los zaguers anyos de treballo por la nuestra luenga. Bella reflexión, bella falca publicitaria y, prou que sí, charrar bell poquet d'o libro, prebando de fer que no nomás lo merquetz, sino que lo leigatz que pa yo ye muito mas important.

Parola de follet se puet mercar, por agora, en l'Asociación Cultural Nogara, en la Plaza Asso, y en Vía Láctea, lo local de l'Asociación de Vecins Barrio Verde, en la Carrera Doctor Palomar, 25. Totz dos, en Zaragoza. Antimás, podetz fer-le una uellada u amprar-lo en la biblioteca de Nogara. La ideya ye de ir fendo mas presentacions por lo país, y mesmo dillá d'as nuestras mugas, asinas que si quiers lo libro u tiens bella propuesta pa que lo presiente en bell cabo, ya sabes como contactar con yo.

T'a debantdita presentación, muita chent no podió ir-ie. Por ixos marabillosos horarios laborals que tenemos, por las obligacions familiars, por vivir difuera d'o país, u por lo ciento de compromisos vitals que todas tenemos. Asinas que pa ellas, pa toda la chent que le pueda intresar y pa chenerar mas material audiovisual en aragonés, gravé l'audio d'a presentación, que podetz sentir y descargar-tos d'Ivoox, u aqui mesmo. 



Bell diya antes d'a presentación, Lorenzo Río d'Aragón Radio me fació una entrevista en lo programa Despierta Aragón, a on que, en castellano, expliqué muit breument bella coseta sobre lo libro. Podetz ascuitar-lo y descargar-tos-lo aqui.



A l'atra semana, y con Parola de follet ya presentau, charré con Sara Lambán d'o programa El tranvía verde, con muito mas tiempo, y en aragonés, como gosa de fer en lo suyo espacio con la chent que parlamos ista luenga. Estió tot un luxo d'entrevista en un d'os programas que mas ascuito d'a nuestra radio publica y una sobrebuena oportunidat pa dar-le minutos y presencia a l'aragonés en ixe medio. Podetz ascuitar la entrevista y descargar-tos-la aqui.



Aspero que, si no hetz mercau u leyiu lo libro encara, totz istos audios tos animen a fer-lo. Y prou que sí, que me faigatz arribar antes con antes las vuestras opinions. Los folletz y toda la resta de companyers fantasticos que conviven con ells tienen a-saber-las ganas de compartir las suyas historias con todas vusatras!

No hay comentarios: