domingo, 29 de marzo de 2009

O millor d'a semana 017

A biblioteca Fida Kahlo zelebró iste biernes a debantadera d’una nueba siede. Se troba en Cantín y Gamboa, 16 ta qui queraz fer-la sebir. En a debantadera se fazió un conzierto con China Chana, que tamién los podrez biyer en menos d’una semana en o Conzierto solidario por Bolibia, y Dada, una colla sobrebuena que no conoixeba y que me fazión asabelo de goyo. Y que bersión de AC /DC!. Un borinón!


Publico y os toros: Mientres escribiba Lo millor d’a semana 016, leyié en Publico un articlo sobre un lugar an que s’iban a sacar as subenzions t’as torturas de toros. Dimpués lo merqué y trobé que no yera que un d’os articlos sobre o tema que ocupaba dos fuellas. I charraban sobre a dudosa rentabilidat economica d’as debanditas torturas y como, en sacar as subenzions dixan de fer-se. China chana bels meyos prenzipian a dar espazio a os mobimientos en esfensa d’os dreitos d’os animals. Asperemos que continemos medrando. Norabuena a Publico por l’articlo y asperemos que ascape prenzipien a prener l’eixemplo os lugars y ziudaz aragonesas. A Colla Antitaurina Oszense tamién en ha dau treslau.

A ilesia lo dixa taaaaaaan fazil. Diz Arale que ha sentiu iste maitín en a radio (notizia en Publico) que un bispe de Orleans eba dito que o birus d’a SIDA podeba atrabesar o latex porque yera más chicorrón que no un espermatozoide. En ixe caso o suyo zelebro tamién podría atrabesar o latex. Atros, fendo contimparazions odiosas entre os dreitos d’un zarpau de celulas y os d’un d’os poquez linzes que, encara y a tamás de tot, remanen bibos. A Semana Santa, ixa “tradizión cultural” se combertirá en una manifestazión antiabortista. BIEEEEEEN!!!! D’ista chen ban bendendo ebanchelios, por bels puestos..... Tanimientres os ateos podemos aconortar-nos beyendo iste poliu cartel que han penchau en Zaragoza y que trobé grazias a Esconxuradero.

eXgae: Yera custión de tiempo que, con tantos chuizios que orichina a $GA€, naixese cualcosa como eXgae. Ye una entidat que preba d’esfender-nos debán d’as rebaixadas d’istos enatizos, que ya caleba. Intresán iniziatiba que aspero que nos aduye a poder concarar-nos con ixa chentota.

La Muela: Diz que Boné ye alicamau. Un compañer de treballo diz muito asoben que a mierda flota. Y guarda si’n tien de razón! Güe ye La Muela, pero maitín puede aparixer un caso parellano en tantos y tantos lugars d’Aragón. A mierda, en puyar, le fa goyo de puyar bien alto. Y mesmo puestar que plegue en a D.Ch.A. A Alcapone lo prenión por Fizienda, qui sabe porque custión prenerán a atros...
D’o caso y a suya curiosa eboluzión, me trucón o ficazio un par de cosetas. A primera a declarazión de belún –no remero qui, pero creigo que yera d’o PAR- dizindo que no se biyeba benir. Cuantismo burniego. Bienga toz a ubrir opticas que, de negozio, bi’n ha asabelo. A segunda estió un articlo de pachina completa en l’Eraldo adedicau de raso a desbincular a l’alcaldesa d’A Muela d’o PAR. Buenismo. I parixeba que l’alcaldesa nomás ese pasau por astí y de casualidat se fazió d’o PAR. Pero que no la quereba dengún, e? Ta esmelicar-se sino estase tot tan penible.

Curiosidat y despedida: A curiosidat, a d’a foto trobada en “Todo final es un principio” que podez biyer en iste binclo. A despedida son dos bideos de Beyonce que yo creyeba que toz eban bisto, pero que charrín charrán con os míos amigos y conoixius resulta que no ye asinas. O primer, que lo podez biyer punchando aquí (no me dixa embedear-lo) ye o bideo orichinal. Bien pincha la coreografía. O segundo, penchau más t’abaixo, a bersión “tuneada” que tos combido a biyer ta que tos n’arrigaz bel ratet....



No hay comentarios: