jueves, 6 de noviembre de 2008

1979


Naixié en 1979. No me lo eba proposau ni cosa parellana. Estió casualidat, igual como lo de naixer en Aragón. Pero ye de dar que os naixius en ixe año somos as millors personas d'o mundo, os que pior lo emos teniu, os que más emos treballau y menos emos rezibiu...... y asinas asinas dica que gomecase, podría continar. Yera groma tot lo anterior. Siempre me ha feito muita risa lo de dar-se bamba con a chenerazión d'uno. Tot ixo de "yo, cuan teneba a tuya edat...", "a busatros no tos ha tocau luitar", "a mosica d'os 80 ye a millor", "cuan yo yera choben sí que bi eba ideyals" me fa un mezclallo de sensazions entre risa y peneta. Parix que os umanos ideyalizamos de tot o tiempo an que yeranos más chobens y que creyemos que os chobens d'agora son una mierda.


Pues yo no. Prou que cuan yo yera choben luitabanos muito: los cuatro tolais de clase que nos apuntabanos ta todas. A mosica d'os tiempos mios yera la millor: Encara que ta par d'alabez muitas d'as cosas que agora creigo que son alfayas me fesen fastio. Os chobens d'agora no luitan cosa: pero conoixco buena cosa de zagals d'arredol de binte años más luitadors que o 95% d'o mio instituto. Y yo tamién fazié a tana t'os mayestros. Y si esenos teniu mobils prou que esenos grabau toz os lapos que nos fotebanos. Y prou que febanos botelladas. Yo lo dixaba tot escoscau pero muitos atros d'a mía edat, no.


Me pienso que as cosas no cambean guaire entre chenerazión y chenerazión. U a lo menos no tanto como nos creyemos. A tecnolochía sí que cambea, ye de dar. Pero a rebeldía d'os chobens y o catenazos que podemos estar os que prenzipiamos a pentinar bella caneta (de pels, no de l'animal), ixo no cambea guaire. Yera catenazo lo pai mio y os mios chirmans. En soi yo agora, y en serán bels zagalez que conoixco malas que creixcan siet u güeito años.


Tampoco no m'identifico guaire con o rollo de "a mía chenerazión", porque creixié educau por unos chirmans más de diez años mayors que no yo y goso ir de borina con chen más choben que no yo. Con tot y con ixo, as remeranzas que me trayió un bideo que me imbió Pantumak, estión bien majizas. Asinas que le'n agradixco muito y tos lo pencho abaixo ta que le faigaz una güelladeta. Os d'a mía chenerazión de seguras que ferez un buen ratet.


No hay comentarios: