domingo, 24 de agosto de 2008

Treballando en Expo II: Os pabellons

Lo de treballar en Expo m’ha permitiu bier-la sin pagar mica perra. Primer de tot, cal dezir que no merix os trenta y pico euros que cal pagar. Y ixo suposando que no calese fer ringleras ta cuasi tot. La más gran parti d’os pabellons son bella mena de caseta de turismo d’o país suyo. Atros charran bel poquet de l’augua y atros dreitamén son botigas.

D’os primers, o millor ye Malta, d’an que salié sin parar cuenta que lo feba. O pabellón más curto de bier, bels 3 u cuatro segundos. D’os zaguers, Pakistan, un Doner Kebab con un guariche-botiga an que benden chaperos, pulseras y artesanía. Ta tener bella cosa relazionada con l’augua y que no parixca tan zaforas, i han penchau unos cartels – en folios imprentaus – y unas fotos d’infraestruturas idraulicas: impresionan y bergoñoso de bez. Continando con os países con estau Hungría no ye que siga garra marabilla, pero as mullers que bi treballan son bien majas y lo chorizo que i benden rebueno. Belgica ye un d’os piors pabellons, pero i tienen un bar con milenta bariedaz de bieras. De conchunta con Japón y Marruecos, que sí que son pabellons majos de bier, la resta de países con estau son esposizions que bien podrían meter cualsiquier diya en a Lonja u mesmo en o Corte Inglés y que no bi iría dengún, muito menos pagando.

De comunidaz autonomas no’n he bisto guaires. O de Catalunya curioso, más que más por a colezión de botellas d’o Dr. Oliver Rodés y a riseta que me fazié cuan la bide. Abrán pasau “Los Gandules” por astí? As plazas tematicas son lo unico un poquet educatibo y tampoco no guaire. Astí se bei a más gran ipocresía -u expocresía, que mesmo se puede creyar una nueba parola ta isto- de toda la Expo. Una Expo que creba con toz os mensaches ecolochistas que i aparixen (bier primer foto). Con tot y con ixo, sisquiá todas as plazas balen guaire. “Agua Extrema”, an que cal fer una ringlera de bellas dos oras, ye una güeña gran como un pin.

No mancan que Aragón y España. En o primer, encara soi mirando que ye ixo d’Aragón. Fotos, fotetas, y fotizos. Sin cartels, sin sentiu y difizils de bier. Una botiga con productos d’a tierra y toritos espanjols por toz os cabos y un bideo penible con un matután prebando de fer una jota posmoderna. “Flojico, mu flojico” le dizión a Buñuel, como diz Labordeta en toz os conziertos suyos.

Y con muita pena he de dizir que España tien un d’os millors pabellons. Adedicau a la zienzia bi esplican bellas cosetas con un luengache prou fazil ta toz. Bi ha tamién una colezión de alfayas que no sé guaire bien que coño i fan...

Continará....
P.D. Ista foto de o pabellón d'Aragón por aintro no tos remera a garra cosa? Por exemplo.... quemisió.... un partiu pulitico que ye perén en o gubierno?

No hay comentarios: