martes, 10 de abril de 2007

IX Borina por l'aragonés

Iste biernes, Nogara y Ligallo de Fablans organizan a IX Borina por l’aragonés. Iste año torna t’o Refugio del Crápula an que, como toz os años, se i benderá presiego con bin y se i ferán sorteus de cursos d’aragonés, chambretas, libros y atros materials relazionaus con a nuestra luenga, Ye una d’as pocas ocasions que tenemos os fablans d’achuntar-nos de borina y poder fer serbir a nuestra luenga con tot lo mundo.

Astí se gosan trobar biellos y nuebos alunnos d’os cursos, biellos y nuebos sozios d’as asoziazions y, toda mena de chen relazionadas de bella traza con l’aragonés u con as asoziazions que lo esfienden. Ye una sobrebuena traza de sozializar l’aragonés encara que nomás siga que entre nusatros. Y ta qui no lo prautique guaire asoben, que i baiga y asinas lo esbiella un poquet.

A ixo d’as güeito alto u baxo y antis d’a borina, que prenzipiará a las diez, debán d’o Crapula se i meterán un par de mesas informatibas d’as dos organizazions con mosiqueta, informazión y toda mena d’articlos en aragonés: libros, apegallos, chambretas, discos…Aspero beyer-tos-ie y que podamos fer unas bieras en aragonés y que as dos organizazions continen asinas con iste furo, pero gran treballo que ye a dinificazión y recuperazión de l’aragonés.

1 comentario:

Anónimo dijo...

El lunes, día 16, Fernando Romanos y Fernando Blas hablarán de “L´Aragonés de Panticosa” (proyección) en el Centro Cultural del Matadero, en Huesca, a las 20 horas. Se trata de un nuevo trabajo de estos dos investigadores y estudiosos del aragonés, en esta ocasión centrado en el aragonés de Panticosa, que recoge grabaciones realizadas a personas de entre 30 y 80 años con la colaboración de los miembros del Consello d´a Fabla Aragonesa. Esta actividad enmarcada en el ciclo "Luenga de Fumo".