domingo, 3 de octubre de 2021

Vaixel #Inktober 03

En la prova d’o suyo vaixel la pirata Ariadna columbraba lo barco enemigo. “Rumbo ent’alla”, chilaba entre que sinyalaba con la suya espada l’horizont. “A tot meter”, ordenó, y sintió como iba puyando la velocidat. Lo viento en la cara, las ulors de l’augua, la gloriosa sensación d’a capitanía… no podeba estar mas feliz.

Dende que comandaba lo suyo propio barco iban d’una chesta t’atra. Lo nombre suyo se mormostiaba en tabiernas y castillos, en fortalezas y en cada mar, sobre cada vaixiello y mesmo en las esplucas que s’empliban d’augua en la pleamar pa vuedar-se-ne dimpués. Heban redotau a los bucaners d’o sur, que tantas vegadas les heban prebau de fer naufragar. L’asalto acabó con lo barco suyo a pocar de fundir-se y tot lo tresoro que portiaban en mans d’a feliz tripulación de Ariadna. Los cosarios d’as Islas Misterio no heban aguantau ni zarapita debant d’a suya garrispa y motivada clica de piratas. Ni sisquiá l’Almirante CaraTallada, que nomas sentir lo nombre suyo feba tremolar de miedo a qualsequier habitador d’as costas d’ixa parte d’o mundo, heba puesto concarar-se-le. Heba resistiu, sí, como lo gran mariner que yera, y confirmando lo prestichio que se le acumulaba. Pero cosa no podeba vencer a la pirata Ariadna. Agora, a cada vegada menos distancia d’o barco suyo, perseguiba a Lo Lampit Negro, toda una leyenda d’a navegación. Yera considerau lo vaixel mas rapedo d’a historia, mesmo mas que no lo FurtaVientos, si lo que se deciba yera verdat. Teneba la tripulación mas fura y batallera d’o mundo conoixiu, que no dubdaba en seguir luitando por muitas feridas que les fesen. Se protecheban con trenta canyons por cada costau, que vomecaban balas de metal capables de traviesar-lo tot. Una sola que le alcanzase, si yera en un puesto malo, podeba ubrir una vía d’augua que les levase t’o fundo d’a mar en un tres y no res.

Con tot y con ixo, fuyiban, y Ariadna sabeba porqué. Teneba lo secreto pa fer-les reblar. L’asalto yera quasi a tocar. ¡Prestos totz!, chiló a los suyos, que obedeixioron de camín, prenendo las armas.

De bote y voleyo, una voz trencó la suya concentración.

- Ari! Ari! Baixa d’astí! Que hetz de dar-le la barquichota a ixe sinyor. ¡Viene-te-ne! T’has capuzau bien, ¿eh? Ixuca-te con la tovalla, que pillarás fredo. T’he traito un entropan de choped, que serás cansa dimpués d’ista aventura! ¿Te l’has pasau bien?

Entre que la pirata Ariadna esdeveniba Ari Alameda, d’o barrio de Torrero, veyeba como la suya tripulación esdeveniban los companyers de clase y lo suyo temiu vaixel un muntón de colchonetas apegadas con cinta americana de manera que aguantase las dos horetas que duraba la Baixada d’a Canal Imperial. Ista vegada l’Almirante CaraTallada se le heba escapau, pero a l’atro anyo l’agafaría. Dengún no conseguiba eslampar-se por masa tiempo d’a pirata Ariadna. 

No hay comentarios: