jueves, 7 de octubre de 2021

Fan #Inktober 07

A partir de hue me declaro fan de yo mesmo.

Me voi a amar incondicionalment. Voi a tornar-me varrenau por cada cosa que faiga, voi a apreciar-las de forma acritica de tot. Voi a conoixer cada detalle d’a mía vida, incluyius totz ixos secretos que nian yo sé. Charraré con amigos, parients y conoixius pa enterar-me de todas ixas historias que pocos saben y, manimenos, conforman la mía personalidat.

Voi a mirar-me la mía imachen totz los días, pensando en lo poliu que soi, en quanto goyo me faría fer-me amigo con yo, mesmo fer-me l’amor, de manera apasionada, en un acto largo y carinyoso que me deixe en un estau quasi mistico, d’extasi.

Me desfenderé d’as enrestidas, ignoraré a los simples envidiosos, faré d’as faltadas un escudo, y penaré por los pobres carnuces que, debant d’as mías virtutz, no pueden que plorar u ronyar.

M’achuntaré con atros fans, tot y que siga imposible que en sigan tanto como yo, y parlaremos d’as mías bondatz, faremos partache d’a mía chenialidat y compartiremos la pasión por la mía personas y toda la mía actividat. Si quieren, si son prestos y disposaus a amar-se, les amostraré como fer-se fans d’ells mesmos y deixar en lo contenedor de “refús” la humildat y los complexos, y prener d’o repalmar pleno de polvo a on que bella vegada lo deixamos, l’argüello y la confianza.

Me declaro fan de yo mesmo y aspero no esdevenir un Mark David Chapman ni un Günther Parche. Ni traicionar a lo mío fandom, ni sentir-me traicionau. Ni fer-me irreconoixible y acabar ixuplidau, sobre scenarios de serie Z prebando de trucar l’atención en un imposible camín pa tornar a estar una estrela.

Me declaro fan de qui soi agora y aspero con langaria veyer lo que faré manyana, conoixer millor lo que he feito antes mas y disfrutar-me por cada momento. 

No hay comentarios: