lunes, 18 de octubre de 2021

Luna #Inktober 18

La segunda pandemia nos pilló prevenius. Tasament heba pasau un anyo dende que la pasa d'a covid s'heda declarau rematada asinas que tenebanos bien fresco lo que caleba fer. Distancia, limpieza, prevención, hichiene... tot ixo. La economía patió muito menos que en la primera. Mesmo consiguiemos bell abance. Ya pareixeba que s'iba a socializar las interpresas d'enerchía, la sanidat y belatra cosa, quan arribó la siguient.

La tercera, la d'as zombis, estió pan d'atro furno. Pa ixo no yeranos mica prestos. Belún se sabeba de corazón todas las cintas de Romero y los comics de Robert Kirkman. No les valió pa cosa. A la fin pareixe que no en teneban ni ideya. Istos zombis yeran bien motivaus y, por muito que les trucasemos en lo tozuel, les ne tallasenos u les clavasenos lo que fuese, a qui ye bien motivau no l'atura un astralazo. Asinas que la invasión extraterrestre nos fació honra.

Fueron primero a por los zombis. Yeran muitos mas, mas periglosos, mas ixemenaus y, como tos he dito, con una motivación admirable. Pa alavez, d'humans quedaríanos como la metat. Bi heba zonas enteras d'o planeta a on que no viviba que calavres patantoniadors. Los acotoloron de tot por nusatros. N'i heba qui deciba “¿veyetz como sí que se podeba?” como si los extraterrestres no tenesen a man una tecnolochía que nusatros nian i soniabanos. A ixe le fotebanos tiro por bocatoba. Los bocatobas tamién s'acotoloron en ixos anyos. No los trobó a faltar dengún.

Los extraterrestres no yeran mala chent. Ye verdat que, dimpués d'acotolar los zombis, nos esclavizoron. Podrían haber-nos muerto a totz tamién, pero pareixe que yeranos buena – y adomada – mano d'obra. Nos teneban fendo fayenas dolentas, no guaire agradables. Y con tot y con ixo tenebanos millor horario que antes d'as pasas. Pocos días febanos mas de seis horas. La resta d'o tiempo nos podebanos gronxiar con las collas de mosica y teatro que organizabanos en los ratos libres.

Veteme que los nuestros extraterrestres yeran bella mena de hippies espacials. Una cooperativa de producción de carne que nos cudiaba tantismo porque quereban conseguir lo certificau ecolochico galactico. “Humans felices criaus en libertat” meteba en los contenedors dende a on que salioron los primers cientos de mils de companyers d'especie enta lo suyo planeta d'orichen. Nos aconhortemos. A la fin no yera tant mal negocio. Los anyos que nos permitiban vivir yeranos bien cudiaus, y dimpués te mataban en un petén, sin patir guaire.

L'anglucia les podió y vendioron lo planeta a una multigalaxial. A escape yeranos totz en cubils estreitos d'a on que no nos podebanos cantiar. Nomás minchabanos pa enreciar-nos y estar mas gustosos. Se sentiba por tot chilos de desesperación. Muitos perdioron lo tozuel en ixos días. Bi habió bella prebatina de rebelión que acabó malament, con buena fricasera. Parte d'a producción se la levoron t'a luna, previament terraformada en un tres y no res. Y alavez, como un miraglo, como la respuesta a los rezos de no dengún, porque mesmo lo mas chuntamanetas heba perdiu la fe, plegó la cinquena pasa. Unatro virus. Talment una variant d'a covid-19, talment una d'a esla-24, que me sé yo. Nos teneba igual. A los humans nos provocaba bell par de días de zurrera, pero a los extraterrestres los mataba de camín. Igual como en La guerra d'os mundos de H.G. Wells. Ell sí que sabeba veyer lo futuro.

Dimpués se fació lectura obligatoria en las nuevas escuelas humanas. Sobreviviemos a tot y reconstruyiemos las nuestras sociedatz. Mirabanos de no cometer viellas errors y nos quedaba muito a fer, pero yera bien optimista. ¿Qué mas podría pasar-nos? Iste maitín me desayunaba mirando-me la mar, con la taza en la man, saboriando un café como no heba tastau habe tiempo. Las gaviotas esvolastriaban u miraban birolla por l'arena. Tot yera perfecto. Y alavez, la luna esclató.

No hay comentarios: