viernes, 15 de octubre de 2021

Casco #Inktober 15

La luz se fa en la caixa d'o chuego. Torna a ubrir-se. Las figuretas d'os quatre herois nos miramos. Tornan las aventuras, tornan las luitas. Nos metemos en la nuestra postura. Alto, por dencima de nusatros, amaneixe la decena de uellos de nino que, con langaria, preixinan la partida que ye amanada a empecipiar. Lo master ye lo de siempre. Hue no tendremos sorpresas como la zaguer vegada. Reglas que no se cumplen, trampas, improvisación... ixo estió una ixarrota. Chuan ye tant predecible y rutinario como fiable, asinas que a fe que no fará garra chandrío. La resta son tamién viellos conoixius.

Acucutan las mans aspras d'Eduardo. Ixe matután siempre m'esleixe. A los barbaros siempre nos trigan los carnuzos. Totz los puntos d'experiencia los adedican a fer-nos mas fuertes. Los obchectos que nos deixan portar siempre son espadas, astrals u mazas. Ni se preocupan por si sabemos fer mas cosas u si tenemos atros talentos que no sigan tallar y mallar. Mallar y tallar. Y si d'armas no en tiengo, punyazos, calces y lapos. Mesmo tozadas, si cal. ¿Pa que va a aprecisar lo tozuel si no un barbaro? Ni s'entrefila que tiengo bell curso de machia. No me sé los fetizos que fa lo mago, ixo ye cabolioso, pero m'apanyo con esconchuros basicos. Podría estar util un segundo personache con habilidatz machicas. Ixo, si a un caso, le'n deixan a l'elfo. Compartié con ell un anyo en la escuela de diplomacia. Tamién podría fer venir a plego a los monstruos. Fer que parasen cuenta de que totz tenemos problemas comuns, que no ye menester estar-se tot lo día zarpa a la grenya. Puedo seguir rastros tamién, que treballé encorrendo fuchitivos antes de fer-me barbaro. ¡Tantas cosas podría fer que no foi!

¡Vai, si hese sabiu que la barbaridat iba a estar isto! Ya me lo deciban: mesmo la etimolochía ye despectiva. Barbaros, los que fan bar-bar porque nian charrar saben. Nomás d'espadas y astrals. Y zorriar. Atro topicazo. Yo, que soi straight-edge y siempre me dibuixan con una charra de biera chigant, u bebendo en lo crapacín de bell enemigo. A tamás mía, prohibiría l'alcohol. Me pienso que ye l'orichen de muitos d'os problemas y pleitinas que tenemos en ista tierra.

Siempre m'esleixe lo matután. Mira-te-lo astí. Con ixa uellada vueda y la suya zamarreta de Hulk. Nomás le fa goyo la brutalidat. No sé como la resta se chuntan con ell. ¡Tant mahicos que en son y l'atro tant bruto! Dados, dados y mas dados. Mica estratechia. Me podría trigar Pablo u Raquel, que sí que son buens chugadors y saben fer creixer los personaches.

Ya vien la suya aspra man. Quito la espada y me calo lo ridiculo casco con cuernos, de tot inutil. Mas un estorbo que atra cosa. M'asperan horas de matar a tot lo que se mueva. D'entrar lo primer en todas las cambras d'a mazmorra. De replegar armas y nomás armas. Bella cosa le pasa a lo mago. Fa cenyo d'espanto. Se mira entalto. L'aspra man d'Eduardo lo ha agafau a ell. ¡Pero si no sabe ni como funcionan los esconchuros! Me miro enta l'elfo y l'enano. Nos femos cruces. A lo menos m'he librau, pero lo mago no durará ni zarapita en las suyas mans. Nos aguarda una partida sin machia. Ye lo momento de brilar.

No hay comentarios: