viernes, 8 de octubre de 2021

Reloch #Inktober 08

Agora, bien empecipiau lo sieglo XXI, se mira con recosiro los 90. Se diz que t'a part d'alavez bi heba a-saber-la libertat. Mesmo n'i hai qui diz que mas que no agora. Mienten. Cuento que remeran como ells teneban mas libertat en estar mas chovens, libres d'as cargas familiars que agora les fan presos, d'os chilos d'os suyos borches y queixas d'os suyos chaquientos prochenitors, d'o penible treballo que les fa amaitinar por cada día y d'as responsabilidatz inherents a seguntes qué edatz. Troban a faltar ixos días a on que, con unas monedas en la pocha que no heban ganau a pur de treballar sino dando ferrete a un canso pai, se'n iban t'o recreativo, la ficaban en lo foradet y amaneixebanos en pantalla nusatros, los street fighters, prestos a chiponiar-nos de firme. Nos teneban astí lo tiempo que las suyas estrucias les dase y dimpués cambiaban de maquinota, ta ixa d'os monyacos de nieu u ta la d'o mozo que punchaba bombollas.

Pero los 90, pa qui teneba una sexualidat diferent, no yeran mica facils. L'ambient entre partida y partida, adintro d'os circuitos d'a maquineta, pudiba a testosterona. Guile y Bison gosaban fer chistes de manfloritas terne que terne. La resta se'n esmelicaba firme, seguindo-les la groma. Prou que yo tamién, no fuese que pensasen que yera un alunau d'ixos que simplament amaba de manera diferent a como lo feban ells. Mesmo Chun-Li, que siempre se diz que las mullers tienen mas sensibilidat pa istas qüestions, participaba d'ixas rebaixadas.

Asinas que Dhalsim y yo habiemos de levar la nuestra relación d'amagatons. Aproveitabanos de nueitz, quan l'amo d'o recreativo baixaba lo diferencial y los nuestros companyers se dormiban, pa tener las nuestras trobadas sexuals. Adoro ixos bracetz que me pueden agarrapizar fendo mas d'una vuelta a lo mio cuerpo. Que se m'enreligan fendo-me sentir queriu dimpués de tanta baralla. M'ha amostrau tantas cosas. Yo veniba d'una vida dificil. Creixendo abandonau en la selva, con radius contacto humans, siempre malfiando de tot y de totz. Dhalsim me furnió de toda la paz interior que me caleba. Aprendié a charrar con yo mesmo, a relaxar-me, a conoixer-me. Aprendié mesmo a controlar la mía bioelectricidat. Empecipió como una relación d'amistat pero a escape esdevinió qualcosa mas. La primer vegada que faciemos l'amor quasi l'esgarrapo con las mías unglas. Encara no controlaba de tot las mias fuerzas. Por cada día que pasaba nos querebanos mas. Pero garra d'os dos nos atrevibanos a fer publica la nuestra relación.

Lo pior yera quan nos tocaba barallar-nos. Alto, lo reloch marcaba 99 y encomenzaba a descontar. 98, 97. China-chana. Bien a monico pa que tenesenos lo tiempo necesario pa lograr deixar la vida de l'atro a zero. Nos trobabanos en pantalla y, en cuenta d'ixe cenyo d'amor que gosabanos veyer en l'atro, hebanos de fer cara de carranya, prener las posturas de luita y, limpio abataniar-nos, aguantar dica que un de nusatros cayese. En rematar-se lo credito nos chuntabanos con toda la clica pa comentar la partida. “Buen batán t'he fotiu, no m'asperaba ixe ha-do-ken, como me tornes a clabar las unglas ixas, te capo, Vega...” y asinas-asinas dica que arribase lo siguient chugador. Cada día tenebanos menos humor pa seguir-les lo chuego.

Bien se vale que los novanta acaboron, como acaban todas las decadas. Y a l'arreu en venió unatra. Mas facil que l'anterior y menos que la siguient. Agora tot ye diferent. Vinioron nuevos streetfighters, empecipiemos a chugar en atros formatos y, sobre tot, a l'atro canto d'a pantalla bi heba muita mas tolerancia y comprensión. La resta de luitadors fueron cambiando tamién. Adaptando-se a los nuevos tiempos. Charrín-charrand descubriemos que quasi dengún d'ells yera comodo ni contento con la morfuga que bi heba antes mas. Que les hese feito goyo de que belún les preguntase qué tal se trobaban dimpués d'haber patiu un perfect, por eixemplo.

Ya totz lo saben dende fa tiempo y en istos anyos nos hemos sentiu bien acullius. Siempre i hai bell carnuz que te fa sentir malament de cabo ta quan, prou que sí, pero son los menos. Hue, aquí, en ista recreativa restaurada que hemos conseguiu pa la ocasión, y debant de totz vusatros, streetfighters y resta de personal de videochuego clasico, Dhalsim y yo queremos oficializar a traviés d'ista voda lo nuestro amor. Muitas gracias por venir.

No hay comentarios: