jueves, 21 de octubre de 2021

Borroso #Inktober 21

- Vaaaaa, chicoooos, chicaaaaas!!!! - La rechidora de suenios siempre arrocegaba las vocals quan feba clamamientos a toda la plantilla – Hemos d'ir ixopando pa fer-nos borrosos. ¿No querremos que nos recuerden, verdat?

En que daba lo sinyal comencipiaba tot un tramenar de tecnicos, tramoyistas, sastres, fusters y tot qui treballaba de bella manera en la función de cada nueit, incluyindo-ie, prou que sí, a tot lo reparto d'o suenio que s'hese representau. Pa la rechidora yera lo momento mas anguniant. Ocupar-se de que tot quedase escoscau, d'un blanco immaculau, como si por astí no hese pasau dengún en toda la nueit. A l'inte, heban d'entrar-ie atros treballadors, los d'os suenios de día, que siempre feban las mesmas funcions, aburridas, monotonas y sin mica orichinalidat. Amaneixeban sondormius, sin ganas de fer cosa. Como muito, bell par de días a la semana, u en bella chiqueta temporada, les daba por prebar nuevos guions, con chiros argumentals una mica mas arrisgaus, con nuevas scenografías y repartos diferents. Dimpués siempre tornaban a lo cutiano. Los capitols clonicos d'una d'ixas series de milenta episodios, totz insdistingibles.

Los d'os suenios de nueitz yeran los que de verdat heban d'estar creativos, los que heban d'innovar en cada chornada. Tot pa establir una serie de conexions cerebrals que deciban que yeran bien beneficiosas pa l'human a on que viviban, tot y que ell no en parase cuenta.

- ¡¡¡Vaaaa, chicooooos!!! ¡¡¡Diez minutos pa que dispierte y queda fayena a-saber-la!!!

La rechidora de suenios seguiba revisando que tot lo mundo fese la suya parte d'o treballo. Plegó en los camerinos. Bell actor, d'os mas disciplinaus, empecipiaba a dispareixer. Atros encara no heban feito so que prencipiar a sacar-se la ropa y deixar-la en las garranchas d'os vestidors. Repasó tot lo reparto: Eli, Elo, Lau, Glio, Lio, Leo, Lua, Glai, Guli, Eglu... ¿Y Leo?

- ¿A on ye Leo? - fue preguntando a cada ún d'os suyos companyers. De totz recibiba respuestas pareixidas: no sé, fa rato que no lo veigo, con iste empandullo, a saber...

¡¡¡Leo!!! ¡¡¡Leo!!! chiló, buscando-lo por tot. Lo reloch seguiba abanzando en la suya cuenta imposible d'aturar.

Amagau, debaixo d'una d'as butacas d'o teatro, Leo la sentiba. No tartiba. No se moveba. Heba preso una decisión y la levaría dica las suyas zaguers conseqüencias. Nunca mas no sería un suenio de nueitz, una baruca que dispareixe con lo soniu d'o rebel, que s'esbafa en l'aire d'o maitín, que se diluye en lo café d'o desayuno. Quereba fer-se real, fer parte d'o suyo huespede, trascender.

Heba planeau la fuyida con ficancia. En los cambios de turno intercambiaba frases y notetas con los d'os suenios de día. Una d'as tecnicas le facilitaría un treballo y una nueva identidat. Mesmo heban plegau a fer pacha. Pero antes heba de deixar los suenios de nueit, tot y que las reglas d'a companyía no lo permitiban. Si los suenios de nueitz se pasan a lo día, deciban las normas, lo huespede se torna un alunau, empecipiará a barrachar realidat y ficción y acabará morindo. Y con ell, nusatros. No sería pa tanto, se pensaba Leo. Muitas vegadas l'hombre heba dispertau sin que s'esborrasen de tot, mesmo con tot lo scenario a metat de desmontar, con lo soniu y las luces encara enchegaus y no heba pasau res. Iba bell día fendo bella fatera mas d'o normal, como muito, y prou.

- ¡Leo! Me cago en tu, Leo. No queda tiempo. Cal que dispareixcas, como totz. - la rechidora de suenios heba cambiau lo suyo cutiano tono amable por unatro bien carranyau que Leo no le sentiba dende feba muitos anyos.

L'alarma sonó. La rechidora empecipió a dispareixer con cenyo de preocupación. Dezaga de Leo se sentiba a los treballadors d'os suenios de día que entraban en lo teatro. L'heba conseguiu. Dos días dimpués le dioron lo primer papel y tasament un mes mas tarde ya le deixaban fer aportacions en los guions.

L'hombre que soniaba de nueitz, dende aquell día, teneba una sensación estrania. Una historia se yera recontando en lo suyo tozuel. No podeba sacar-se-la d'astí. En primeras le pareixeba mesmo molestosa. Dimpués, china-chana, comencipió a dar-le forma, a deixar-la salir en forma de letras, de parolas y frases, de lo que acabó estando lo suyo primer libro. Lo protagonista se deciba Leo.

No hay comentarios: