jueves, 24 de septiembre de 2020

Cursos d'aragonés y "Femos eventos". Tierra de barrenaus 7x01

Dimpués d'unas chiquetas vacacions, las primeras en mas de cinco anyos de programa, torno t'a radio con a-saber-la rasmia y las cosas bien claras. En ista nueva temporada - y en van siet! - aspero poder ofrir-tos buenos y intresants programas y dar voz a tot qui quiera aproveitar l'amplifiación d'as ondas y lo podcasting. Igual como l'anyo pasau, lo programa durará una hora si fa u no fa y tendrá la mesma mecanica. Siguen las seccions mosicals, las entrevistas y bell especial de cabo ta quan. Tot isto, si lo virus lo permite, prou que sí.

Como ye menester en istas calendatas, la primer entrevista le'n foi a Serchio Soriano, lo nuevo coordinador d'amostranza de Nogara, qui s'acerca t'os micros d'a radio pa explicar-nos como ha concarau l'asociación toda la emerchencia sanitaria, como s'han rematau los cursos 19/20 y, sobretot, cómo empecipia la escuela d'aragonés lo nuevo curso 20/21. Tot un placer tener en lo programa, antimás, a un blogger y escritor como Serchio que, antimás, leyió una d'as suyas creacions.

Lo sector d'eventos y espectaclos ha estau istos días, y será en los siguients, protestando por lo tracto que ye recibindo de l'administración. Lo treballo y la birolla de chent arrienda ye en firme periglo por la situación economica derivada d'a crisi sanitaria. I hai solucions y demandas bien concretas pa lo sector, que en charramos en la segundta parte d'o programa. Contino, tos explico las zaguers novedatz de Tierra de barrenaus, que no en son pocas.

En la canción d'o programa sentiremos un grupo aragonés que acaba d'editar lo suyo quarto disco. Firme borina y un album bien bueno d'una colla d'alicates que se fa querer a-saber-lo. Lo calaixo de cancions s'ubre por primer vegada en iste curso pa descubrir una canción que charra d'a historia recient d'Europa. ¿Endevinatz qué dos cancions sonarán?

Como totz los anyos, los micros de Radio Topo y de Tierra de barrenaus son ubiertos a toda la chent que tiengatz cosas a decir, que queratz fer servir l'aragonés y que desfendatz ista chiqueta luenga. Si creyes que yes una d'ixas personas y tiens una propuesta, no dubdes en escribir-me.

Programa #84



No hay comentarios: