viernes, 25 de octubre de 2019

Gustoso #Inktober 25

Acoflau en lo sofá, veyeba la suya serie favorita. En la forcacha un gran cuenco de ganchitos s’iba vuedando poquet a poquet. Naranchas particlas de snack iban cayendo sobre lo suyo cuerpo y fendo la silueta suya en lo mueble. Iban acompanyaus d’una biera de marca blanca, la que mas goyo le feba de todas las que heba tastadas en la suya vida. Ni artesanas ni IPAs ni costodias. La millor yera ixa lata verda de 0,25 euros con nombre alemán y fabricación murciana. Sobre la mesa remaniban los repuis d’a salchicha de bell animal indefiniu que s’heba pretau antes, con buen amiro de ketchup, mostaza y cebolla d’ixa cruixient que vendeban en lo super dende bell mes antes. Tot gustosas delicatessen que estrangutiba con anglucia.

Heba quedau dimpués con uns amigos, pero antes pasaría por la nueva pizzería que heban ubierto. Quereba visitar-la antes de que qualsiquier control de sanidat la fese zarrar. En l’aparador, un ciento de porcions i asperaban a que belún se las minchase. Tardó un rato a decidir-se. ¡N’i heba de tantas! Todas con ixe quesaz que a tanta chent le feba pampurria nomás de veyer-lo. Que se regalaba en una espesa masa de lardo. Ell no s’adubiba. Se las mincharía todas pero heba de trigar-ne. A la fin en pilló tres y un refresco pa pasar-las.

En un banquet d’o chicot minchador yera fendo lo primer mueso a una d’ellas, quan i entró l’equipo de televisión. Heban estau grabando un accident y veniban aganaus pa cenar. De camín se chiró, dando-les la esquena. ¡Qué vergüenya que lo veyesen asinas! En dos muesos acoró la porción que teneba en la man. Las atras dos, las embolicó en unas servilletas y se las ficó en la pocha. Con la uellada en tierra, asperando que los reporters le ignorasen, salió d’a pizzería. Chiró la carrera y sospiró. Lo suyo prestichio y imachen yeran a salvo. Bien se valeba que no bi heba garra preba grafica d’o gran chef de reconoixiu prestichio internacional Agliberto Granizo cenando en lo guariche mas zaborrer de tot Madrit.

Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019.

No hay comentarios: