martes, 8 de octubre de 2019

Frachil #Inktober 8

Tot y que yera programau pa ixo, a lo robot Sincerator 3000 nunca no deixaba de enarcar-le la frachilidat d’os humanos. ¡Con qué facilidat ploraban!. En que les sinyalaba ixe defecto fisico, ixa falta de exito laboral, la malotía que les faría morir, los pocos amigos que teneban u qualsiquier qüestión pareixida, la chent reaccionaba de maneras prou confusas pa ell. Un 76,18 % pretaba a plorar. La negación d’o problema yera present en lo 57,82 %, que a sobén dubdaban d’a suya impecable fiabilidat. Y, como ye inherent a la naturaleza humana, un 39,35 % feba servir la violencia contra lo suyo robotico cuerpo. Mas de trescientas reparacions le heban feito falta dende que empecipió la suya vida.

Quan arribó lo Sincerator 3200, con nuevas funcions y un software amillorau, se saludoron con cordialidat. Lo viello modelo le explicó toda la suya experiencia tractando con la humanidat. Cómo le heban planteyau las suyas dubdas y quáls heban estau las respuestas. La transmisión de datos yera la fase final pa que Sincerator 3200 fuese de tot operativo. Lo suyo primer analís lo fació sobre l’antigo robot. Le explicó, punto por agulla, totz los fallos que heba teniu en lo proceso comunicativo. Cómo la verdat mal exposada no heba solucionau garra d’os problemas d’os suyos clients. Mesmo n’heba creyau de nuevos. La ineficiencia de toda la suya programación quedó caboliosa dimpués de tot lo tiempo que Sincerator 3200 pasó recontando todas las errors feitas.

En rematar lo suyo charrazo, una glarima cayeba por lo metalico flete de Sincerator 3000. Entre tres tecnicos consiguioron meter-lo en modo “sondormiu” antes de que adubise a sacar-se la fuent d’alimentación. Sincerator 3200 yera lo primer robot d’a historia en fer plorar a unatro. Los suyos programadors, que heban escrito lo codigo de totz dos, se miroron. L’exito yera innegable. Lo nuevo modelo heba integrau perfectament todas las nuevas funcions. Incluyida la d’a venganza contra ixe trapacil de circuitos que tantas vegadas les heba hodiu lo día.


Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019. 

No hay comentarios: