domingo, 6 de octubre de 2019

Cerenyo #Inktober 6

Dimpués de hora y meya de chimnasio se sentiba bien cerenyo. Heba feito maquinas pa lo biceps, los triceps y los quadriceps. Y si n’hese habiu pa los penticeps, la hese feita tamién. Heba corriu en la cinta. A toda vitesa y con una mica de costera. La sudor le cubriba tot lo cuerpo. En la man, la suya bebida proteinica que de vez le calmaba la seteguera. Se sentiba bien. Notaba los suyos teixius musculars creixendo fuertes. Sustituyindo la grasa por pura enerchía que se transmitiba a tot lo suyo ser.

L’aire acondicionau debeba estar esmarchinau. U talment no adubiba a contrarrestar la caloraza d’aquell infernal verano. Entre que ubriba la taquilla, gotarrainas de sudor esbaraban dende la suya frent, menadas por las cellas, endrezando-se ent’o naso u t’a variella, dimpués d’haber mullau los caixos. Las alguazas se burnioron bella mica en chirar la porteta. Zarró los uellos. Tornó a ubrir-los. Astí seguiba.

Dencima d’a suya mochila, un chicorrón humanoide se le miraba fito-fito. “M’has deixau aquí, adintro d’iste fosco almario, entre que tu te lo pasabas de pistón con las maquinetas. Yes un boque y un carnuz” le dició sinylando-le con lo dido de vez que se devantaba. “¿Cómo se te ocurre deixar lo tuyo jnana en la taquilla pa ir a fer esporte? No veyes que sin yo no yes completo?” Se miró ta cucha y dreita. Dengún en lo vestuario pareixeba haber ascuitau a ixe nano que le carranyaba. “Ye la zaguer que me fas. Farto me tiens” Y con un blinco, salió de l’almario pa posar-se en lo suyo huembro.

La sudor heba sobreixiu las cellas y entraba por los suyos uellos, fendo-le esparpellar. Las quatre tablas d’a taquilla deixoron d’estar rectas y perpendiculars y empecipioron a chirar, igual como la resta d’a cambra. Las garras no le emparaban. Los suyos cerenyos musclos reblaban. Los clavillars se tornoron de plastico regalando-se baixo la temperatura d’aquell infernal verano. Antes que las ansias le fesen vomecar, cayó a tierra, con la boca ubierta, salindo-ne un arrigachuelo de babadizo, y los uellos perdius en un horizont inexistent. Sintió como demandaban auxilio medico y, chusto antes de perder la consciencia, notó baixo la suya esquena un chiquet calavre d’un jnana escachau.


Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019. 

No hay comentarios: