jueves, 3 de octubre de 2019

Cibo #Inktober 3

Trentaidos pecadors heba ninviau ta l’infierno en ixa semana especialment productiva. L’anchel lo teneba bien facil en zagueras. Una zagaleta chovena le cucaba lo uello a ixe hombraz, quarentón y fracasau, y en un petén lo teneba prebando de cometer adulterio. Una cartera se quedaba en una mesa d’un bar, con un billet de doscientos acucutando y siempre amaneixeba belun con las mans largas, prestas pa furtar uns diners que no s’heba ganau. Bells quantos problemas de salut que pasasen de vez en la familia d’a persona mas cristiana, yeran prou pa que dubdase d’a suya fé. Los cibos yeran tant evidents que no entendeba como los humanos se los minchaban con tanta facilidat. Cómo no sospeitaban que ixe lamín que se les meteba a man yera una preba divina, una tentación como las que heba resistiu lo suyo propio chefe en pasar por la Tierra.

Con un mas arribaría a los trentaitres. L’obchectivo fixau por la circular Triginta tres peccatores que le faría puyar un puesto en la escala d’os anchels. Ya se podeba esmachinar, muito mas cerca de Dios Pai, con una nueva aureola dencima d’os suyos encaragolaus y royos pels, y una nueva ringlera de plumas que fesen mas amplas y magnificas las suyas alas.

Quan fació que lo chefe dase palleta a ixe desesperau piquero, pleno de deudas, recient esburciau y con la escopeta en l’auto ya que pensaba marchar a cazar perdiganas dimpués d’o treballo, sabeba que acabaría fotendo-le buen tiro. La basa de sangre d’empresario s’iba esparraficando en lo solero de l’estudiat entre que l’anchel anotaba lo nombre d’o pecador en lo suyo formulario. Con un riso en la cara pretó lo botón d’o boligrafo recullindo la carga de tinta y dició: “con iste, ya en son trentaitres, Sinyor. Obchectivo cumpliu. Quan quieras.”

Dios s’heba estau la zaguer hora alufrando-lo por lo ret interno. Minchando ganchitos y crispetas entre que veyeba a l’anchel, a ixe previsible anchel, minchar-se lo cibo d’a circular Triginta tres peccatores. Cinquantaiseis anchels ninviaus ta l’infierno por angluiciosos que levaba en aquella semana especialment productiva .


Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019. 

No hay comentarios: