domingo, 20 de octubre de 2019

Chafar #Inktober 20

“Lo que diz la companyera ye verdat”. Asinas yera como gosaba de chafar-me la parola. Malas que empecipiaba a exposar las mías ideyas, le faltaba tiempo pa interrumpir-me. Con ixa introducción, veniba a l’arreu un buen rato d’explicación d’o buen militant que yera, de quánto treballaba por la causa y de cómo de bien nos iría si le fesenos caso. No ya a nusatros como organización. A la ciudat entera. A tot lo país. Mesmo a la civilización occidental.

En garra d’as reunions heba conseguiu acabar de recontar tot lo que quereba decir. Quan le respondeba con un “perdona, deixa-me rematar, que soi en lo mio turno”, feba ixa cara de pena que tanto conmoveba a los suyos seguidors. Y bell minuto dimpués me tornaba a chafar lo discurso con beluna d’as suyas brilants ideyas d’iluminau. Los suyos partidarios mormostiaban “que borde la tía”. Tot y que lo feban a escuchetes, los labios suyos se leyeban millor que la letras grans d’as opticas. Ixas que fan servir pa graduar-te y que siempre me feban patir por la pobre persona que no adubise a leyer las primers ringleras.

A la salida d’a reunión, tot yera afalagos pa ell: “¡Qué bien has charrau!. Tiens ideyas prou buenas. Si puedo aduyar-te en bella cosa, di-me-lo”. Y limpio fer-le la rosca entre biera y biera en la post-asembleya.

Con tot y con ixo, yera un companyer. No febanos pacha. Sisquiera me pareixeba buena persona. Pero yera un companyer. Ixa tarde talment yera una mica mas alticamada d’o normal, u ya m’heba fartau de que me chafase. Quan m’interrumpió y le chité aquell ceniser, ¿quí me iba a decir que le ubriría lo tozuel? Yo estié la que mas s’espantó veyendo toda aquella basa de sangre. ¡Que en son d’aparateras las feridas en la capeza!

Gracias por deixar que te recuente toda la mia historia sin interrumpir-me. Y tú, ¿cómo acabés en ista garchola?


Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2019. 

No hay comentarios: