domingo, 4 de octubre de 2020

Radio #Inktober 04

Heba tastau, por bella semana, lo gusto d'a fama y la gloria. La noticia que heba dau lo suyo programa, la gran exclusiva sobre la vida privada d'ixa diputada, heba feito que lo programa de radio esdevenise trending topic. "Los maitins de Carlota y Bruno" ya no yeran un boletín mas d'una cadena chiqueta. Quasi no heban dau las sinyals horarias que marcaban la fin d'o suyo noticiario d'ixe día y ya teneba qualque mensache convidando-la a platós de televisión, bell periodista que quereba conoixer las fuents suyas y mesmo una ufierta de treballo d'a competencia. Politicos d'o partiu d'a diputada, y tamién d'a resta de l'arco parlamentario, quereban parlar con ella.

En los retz socials, que tant poco a sobén revisaba, no deixaba de puyar lo numbro de followers y friends. Bella entrevista mas tarde, ya heba feito mas diners que en a-saber-los anyos en las ondas. Y encara que no lo ganó, estió nominada a lo premio Waves. En ixa gala, i yera tot lo mundo d'a comunicación. Lo menos, totz los importants. D'a radio, prou que sí, pero tamién d'a prensa y la televisión. Y dende feba bell anyo, tamién los bloggers, podcasters y youtubers que feban que los medios tradicionals pareixesen barcos de vapor, maquinas d'escribir u walkmans.

Debió haber aproveitau lo momento pa renegociar lo suyo contracto. ¡Se'n repenedió tanto, de no haber-lo feito! De toda l'audiencia que heba conseguiu lo programa, la mayoría ixopó t'as cadenas que tradicionalment la heban tenida. Los mensaches deixoron d'arribar, dengún no quereba entrevistar-la, y mesmo los followers y friends empecipioron a fer volito. Yera bien pareixiu a lo suyo anterior estau. La rutina por anyos y anyos de fer un programa sin mica trascendencia dillá d'os quatre frikis d'a radio que encara existiban. Quatre cadenas se repartiban tot lo publico y la resta no feban soque sobrevivir como podeban.

Ya feba un anyo d'ixa noticia. Deixó lo café con leit sobre una d'as caixas de merchandising d'o programa que amuntonaban en l'estudio. Remeró la fama, las entrevistas, la reputación, la gala con lo suyo vistiu de disenyador francés. Trasquió ixaliva conscientement, como si asinas podese amerar la mentira que yera a pocas de decir en lo programa. La mentira que la tornaría ta ixe puesto a on que tant bien heba viviu por bell tiempo. Yera la segunda vegada que lo feba en toda la suya carrera y ya conoixeba bien lo resultau que heba teniu la primera.

¿Prevenius? - avisó lo tecnico. Carlota asintió con lo tozuel – Adintro en tres, dos...

Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2020.

No hay comentarios: