viernes, 9 de octubre de 2020

Aventar #Inktober 09

Lo papel hichienico s'heba acotolau y l'almario me pillaba bien luent. A lo mío canto yeran las tovalletas d'o borche. En ixe paquet a on que siempre saliba un criet ristoler que te convidaba a fer-las servir. No gosaba de fer-lo. Heba leyiu bella vegada lo malo que era aventar-las ta l'escusau. Que se bozaban las tuberías u las depuradoras u que me sé yo y ixo feba que s'hesen de gastar a-saber-los diners publicos en mantener-las y ateclar-las. Pero bueno, por una que i chite no pasará res, me pensé. Asinas que me deixé la bufera bien escoscada y preté lo botón. A escape empecipié a sentir un rudio. La casa se moveba, tremolando por cada vegada con mas rasmia. M'ixorronté y, como tot lo vecindau, saliemos t'a carrera. L'edificio feba firmes secutidas entre que nos n'aluenyabanos, espantaus por ixa mena de tierratremo localizau. Alavez, como un alien surtindo d'a fonsera de bell marine espacial, lo monstruo d'as tovalletas convirtió en un petén las casas nuestras en enrona.

Yera altero como lo nuestro edificio, composau de tot por los repuis que la nuestra ciudat heba iu aventando de conchunta con la suya mierda. Como ye lochico, feba firme fortor. Muitos vomequemos malas que lo videmos por primer vegada. No deixaba de creixer a cada paso que feba, entre que espaldaba casas, escacilando como lo monstruo que yera. Por a on que pasaba deixaba buen bayo. Dengún no podeba fer cosa. Le chitabanos piedras en primeras. Dimpués vinió belún con la escopeta de cazar y, a la fin, la policía. Las balas y qualsequier atra cosas que le aventasenos s'anyadiban a lo suyo ser como mas vasuera. L'exercito amaneixió a la fin, quan yera a pocas d'empecipiar con lo Pilar. Los tanques disparoron quantas vegadas, pero a lo zacarroso muntón de zurrapas le teneba igual. Seguiba limpio destruyir la ciudat. Traviesó l'Ebro y acometió la marguin cucha.

Tanimientres me feba cruces, sentindo-me culpable de tot lo que yera pasando. Heba visto bella publicidat que charraba d'o "monstruo d'as tovalletas", pero nunca no m'hese pensau que existiba. ¿Quí sabe? Talment Nessie u Bosnerau tamién existan. A iste zalipuerco nian le metiemos nombre. No febanos que fuyir-ne. No podebanos fer atra cosa.

Agora, dende las antenas de Chuslivol, a on que muitos nos hemos acubillau en ixa fuyida, veyemos una ciudat inmortal, de mas de dos mil anyos, convertida en mierda, enrona, fuego y fumo. Garra d'os edificios sinyalers sobrevivió a lo paso d'o monstruo. Ixugamos las nuestras glarimas con moquers de papel que nunca no tornaremos a chitar por lo cagador. Lo monstruo ha marchau cara ta Uesca por l'autovía. Asperemos que consigan aturar-lo antes que no i plegue.

Iste relato fa parte de l'Inktober literario en aragonés de 2020.

No hay comentarios: