lunes, 3 de octubre de 2022

Ed. Agustín de Betancourt. Zaratober 03


Lo de estar-me en la universidat me debió de fer goyo porque me i fotié firmes anyadas. Tantas, que lo primer anyo feba clases en l’Interfacultatz, lo segundo en lo Corona y lo Cervantes, edificio que s’esvoldregaba y que dimpués d’una buena reforma aculliría la Casa de l’estudiant, y acabé en l’Agustín de Betancourt, primer siede d’a EUITIZ en lo Campus Río Ebro. A los que febanos Incheniería Tecnica Electronica nos ninivioron los primers t’alla. Yeranos poquetz en un edificio disenyau pa milenta alumnos, asinas que febanos eco por los corredors. Los cafés nos los hebanos de fer en lo vecín Torres Quevedo a on que los incheniers “superiors” se nos miraban malfiaus. Aquello, a quasi totz, nos pillaba luent de casa y hebanos de pillar autobuses u fer redoldín d’autos, los que en tenebanos. 

La EINA actual ye lo resultau d'a fusión d'o CPS (Centro Politécnico Superior) y la EUITIZ (Escuela Universitaria de Ingeniería Técnica de Zaragoza) que s'habió de fer quan se reformó la Lei Universitaria y dispareixioron la distinción entre Incheniería sin apellius y las Inchenierías Tecnicas. Pa meter-les nombres a los edificios, que no en teneban dica que i fuemos los d'a EUITIZ, se fació un concurso. I participé, con poco exito. Hue se dicen Ada Byron, Torres Quevedo y Agustín de Betancourt, en memoria de tres figuras ilustres d'o conoiximiento scientifico-tecnico. A la biblioteca le dicioron Hypatia y, con lo mesmo buen criterio, baltizoron con lo nombre d'o grandismo y quiesto profesor Tomás Pollán a la Sala d'estudios principal.

A la fin, l’Agustín de Betancourt quedo de pistón y acullió laboratorios y clases dignas pa las estudiants que, poco tiempo antes, estudiabanos en lo Corona, que yera mas centrico, pero teneba muitas d'as instalacions en las tres pedretas. La vida querió que acabase treballando bien cerqueta y que haiga de visitar-lo a sobén. En tornar-ie, foi alcordanza de todas las chornadas en Delegación, de todas las fiestas de Sant Pepe, d’as sesions de Claustro que se i celebroron, d’as suyas chornadas culturals, d’as horas en la cafetería y mesmo de beluna d’ixas pocas asignaturas que sí que me facioron goyo. Y prou que sí, de que astí la mía parella y yo nos besemos por primer vegada.

No hay comentarios: