lunes, 24 de octubre de 2022

Pedretas y truquetas. Tierra de barrenaus 9x03

Pasadas las fiestas d'o Pilar y la empecipiadura d'o curso, plega lo primer programa "normal" d'a temporada. Lo adedicaremos a la truqueta, ixa prenda absurda que en iste verano esdevinió obchecto de polemica por la recomendación de Pedro Sánchez de no fer-la servir, una decada dimpués de que ya bi hese polemica entre José Bono y Miguel Sebastián por lo mesmo motivo. Sentiremos dos cancions, en asturiano y catalán, que adedicoron a iste complemento Dixebra y Feliu Ventura. Tamién ye elemento central en un relato en aragonés que tos presiento.
 

Aleixando-nos d'a truqueta, Tamara torna t'o programa, en ista ocasión como Educadora ambiental que ye, a charrar-nos sobre un costumbre bien ixemenau en zagueras que ye a saber qué perchudicial pa l'entorno natural y muitos ecosistemas: los muntonetz de pedretas feitos por las turistas. Conoixeremos d'a suya voz los argumentos pa oposar-se a ista practica.

Tendremos tamién la primer canción d'a sección d'os calaixos de cancions. Bailaremos una miqueta de reggae arribau dende lo País Valenciano y con muit buena vibra. Y, prou que sí, bella convocatoria y resenya. Una nueva hora de radio en aragonés, varrenada, pilarista y sin truqueta.

Programa #132

No hay comentarios: