martes, 18 de marzo de 2008

A pedaleta d'Alonso

De chicorrón remero que beyeba asobén en a TB as corridas de Formula 1 con a mía chirmana. Yeran os tiempos de barallas entre Coulthard y Damon Hill. Dimpués dixé de beyer-lo porque sisquiá lo feban u talmén a mía chirmana perdió intrés por ixe esporte. Cuan Telecinco prenzipió a fer as corridas con a plegada de Alonso, m’enfolgué asabelo, pos ye uno d’os pocos esportes que me fa goyo de beyer. En primeras no conoxeba a Alonso, ni cuasi a dengún d’os que i correban. Coulthard encara i continaba, pero no yera que a güembra d’o que plegó a estar.

Prenzipié a beyer as corridas que se iban fendo y me trobé con un Alonso que saliba a tot estrús dende an que podeba y, en a primer curba, ya eba adebantau a dos u tres autos d’otris. Dimpués plegón os tiempos gloriosos ta el, an que ganaba sin fer guaires poders. Más aburriu, pero siempre bi yera Montoya ta animar a cosa, acompañau por Kartikeyan (u como s’escriba) y Takuma Sato, que con a L mesa, s’estozolaban con toz.

Montoya, o mio piloto favorito marchó y me quedé nomás que con Alonso. L’año pasau estió un buenizo año ta la Formula 1. Dimpués de dos años de Alonso ganando-lo tot, iste tornaba a aber de luitar contra toz ta poder puyar t’o podio. Y asinas plegamos en iste año.

Alonso tien una pedaleta d’ixas d’a placha. O mio biello SEAT Ibiza (20 años ferá en agosto) tira más. Pero be-te-me que plega a primer corrida, en Australia, y Alonso fa una Alonsada. Y ye por ixo, y nomás por ixo, que me fa goyo iste mozet. Como en atrás muitas dembas, a mosica, por exemplo, qué opine u dixe d’opinar una persona m’importa bien poco. Si ye majo u no, rai. Lo que sé ye que ye un piloto capable de fer-nos pasar ratos como o que pasé o domingo de meyodiyas. Una corrida bien emocionan an que a pedaleta consiguió remanir aintro d’a pista y, mesmo fazió que dos torpedos como en son o Ferrari de Raikonnen y o McLaren de Kovalainen beyesen o Renault dende dezaga. A mía apuesta en iste inte d’o mundial: 1º Raikonen, 2º Kovalainen 3º Hamilton. Degún d’os tres me parixen tan buenos pilotos como Alonso, u como Heidfield u Kubica, qui aspero que faigan cualcosa buena, pero en isto d’a Formula 1 ya se sabe que cuenta más l’auto que o piloto. Y con pedaletas no se ganan mundials....

1 comentario:

Zaragonés dijo...

Yo esfruté un montón l'atro diya con Alonso. Cuarto!! Anque me parixe que iste cabo i semana no fará o mesmo...
Menos mal que un "fablog" fabla de Formula 1