jueves, 27 de marzo de 2008

TimOrange

Escribiba fa bels pocos diyas, sobre os fillos de **** de Timofonica (que continan estando-ne). Agora charraré d’atros “fillosde”, que dica fa poco no me’n eban feito denguna. A historia prenzipia un 18 de chinero cuan achusté una ADSL+llamadas+TV y tot ixo con Orange. Me dizión que en 30 u 40 diyas bendrían ta casa a instalar-la. Me parixió una barbaridat que tarden entre 30 u 40 diyas a fer-lo. Que han de fer en 30 u 40 diyas? O router lo fan artesanalmen u que?

Bueno, "cosas d’o capitalismo y d’a mafia d’as telecomunicazions.... Asperaré 30 u 40 diyas mientres Timofonica me ba cobrando..." pensé. Ai! Mísero de mí! Ai! Infelice! A los 30 diyas, por si un caso, y “ulorando o pirin” les pregunté que cuan beniban. Ascape, me dizión. Diez diyas dimpués, cuan remataba o amplo, granizo plazo, torné a preguntar. Ascape, me dizión. Bels pocos diyas dimpués, clamé a Orange. En 48 oras tos clamará un tecnico ta quedar con busatros y instalar-tos tot. En isto nos plegó o router, como una mena de “indireuta” querendo dizir “más tos bale que tos lo instalez busatros”, cosa que, siñors d’orange, no pienso fer, que he pagau lo técnico....

Y asinas han pasau más de 60 diyas. Toz os maitins, dimpués de fer-me o café clamo a orange y les torno a contar a mia historia. Dende fa dos maitins ya no me dizen que me clamarán en 48 oras, ya me dizen que me clamarán de camín. No sé que concepto tienen de “48 oras” u de “de camín”. Ye de dar que no ye lo mesmo que tiengo yo.

Continaremos informando, que agora he de clamar a orange ta remerar-les que ha de benir un tecnico....

No hay comentarios: