martes, 1 de febrero de 2022

Viache mosical ta 2022. Tierra de barrenaus 8x11

Talment l'encadamiento provocau por la pasa, talment la falta de conciertos u talment las musas y lo treballo. Lo que siga, ha provocau que quantas artistas haigan estau bien activas en la zaguer parte de 2021 y lo que levamos de 2022. En istos meses quasi no he adubiu a sentir todas las novedatz que han iu presentando muitas d'as mías mosicas favoritas. China-chana, en que las feban publicas, las iba anotando pa punchar-las bell día en lo programa. Pero ya en yeran masa. Asinas que en replego bellas quantas - no han entrau todas las que teneba prestas - en iste nuevo Tierra de barrenaus que fa un viache mosical por belunas d'as mosicas que sentiremos en 2022.

Como ye quasi dogma en iste prochecto comunicativo, la diversidat ye bien present en lo programa. En lo mosical, a on que sentiremos reggeaton, ska, rap, rock y mosicas de mal clasificar dica lo lingüistico, con presencia de catalán, aragonés, euskera y castellano. Tot a traviés de propuestas bien disfrutables y, la mayoría, bailables .

Agora nomás queda que todas ixas chiras que se van programando y anunciando tiengan buena cosa de presencia en la nuestra tierra aragonesa, a on que en zagueras ye bien dificil fer conciertos y festivals, mas que en atros puestos a on que la pasa ye igual de grieu. Pa ixo, nos cal refirmar a ixas salas y programadors que apuestan por la mosica en directo, asinas que ¡pilla los tuyos diners y inverti-los en cultura!

Programa #118

No hay comentarios: